Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind dit een leuk nummertje, 8/10.

Pink Floyd - Comfortably Numb

Agreed, het nummer zelf is niet zo tof, maar de gitaarsolo die vanaf 4:50 begint is gewoon té awesome..Tijdens die solo wordt er een soort van diamant onthuld. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Nice nummer! Kende het nog niet. Wel een beetje Linkin Park idee, maar het zijn punks. 8/10

Geplaatst: (bewerkt)

Hell yeah, een 8/10.

Omdat ie grappig is en die gast behoorlijk mooi kan zingen.

Geweldig nummer maar weet de naam er niet van dus doe ik het maar zo.

Bewerkt: door Lord-Vortex
Geplaatst:

Awesome, nummer raten zonder luisteren want ken hem goed, Prodigy is heerlijke muziek maar ik heb toch liever metal, ik geef dit toch een 7/10 omdat ik het echt lekkere muziek vind :Y

Zelf heb ik The Mechanix van Megadeth gekozen, even voor de mensen die zeggen dat dit een rip off van Metallica's 'The Four Horsemen' is, dat is het NIET. Dave Mustaine heeft dit nummer geschreven toen hij nog bij Metallica zat en is dan ook op No life 'till Leather (demo) gekomen. Toen Dave was ontslagen is dit nummer, en onder andere herschreven, of nouja grotendeels. Kortom, lijkt erop maar dit is de oorspronkelijke versie :)

Met 'Their way' doelt ie dan ook op Metallica's versie ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...