Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Spijt me Fezz maar je filmske doet het niet.

dat karretje doet me aan GTA2 denken :schater: wel aardig nummer, vooral de solo rond 2:30 geeft wat pluspuntjes :puh:80/100

SchmidtGTA2.png

en voor de liefhebbers, de lange versie:

dat waren nog eens tijden... echte trance :sigaar:

Wat aan de eentonige kant, maar dat kan komen omdat het niet mijn intresse kan grijpen, maar toch 3/10

Link to comment
Delen op andere websites

Kan zijn dat ik dat nummer laatst nog eens gehoord heb op de radio? Ik weet allemaal niet hoe je het noemt. Maar die bassline klinkt wel leuk. De vocalen sluiten heel goed aan op de melodie. Klinkt wel lekker, maar weet me niet te pakken! Ook al is het niet iets wat ik zo op zet 7/10. Maarja op youtube kwaliteit kan ik ook niet echt goed gaan oordelen.

Ik heb mijn Hardcore fase al gehad :75/10

Kweenie man, heb helemaal geen hardcore geplaatst.

en voor de liefhebbers, de lange versie:

dat waren nog eens tijden... echte trance :sigaar:

Uit de tijd dat de huidige oude garde van de hardstyle en hardcore artiesten nog (hard)trance maakten _O_.

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt wel lekker zo in de eerste instantie, maar het is niet mijn muzieksmaak. Voor op een feest of iets dergelijks kun je er wel lekker op los gaan maar om dit in je eentje te luisteren is het wat mij betreft niks. Al met al een 6/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...