norik Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2012 5/10 http://www.youtube.com/watch?v=OUWBAy3bATI I love scatman spijtig is hij dood . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2012 @Twano: epic grieken muziek ( hoorde we de hele avond op Samos ) een nummer is wel geinig, maar naar een paar nummers is het al snel veel van hetzelfde deze is nog wel aardig 62/100 ------------------------------------------ Scatmaan 86/100 nog een paar leuke van hem http://www.youtube.com/watch?v=tIMWudFLsaY&feature=related rate de leukste ( of beide als je er zin in hebt ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2012 Gotta love it, Beide 7/10 door de lekkere swing in beide. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2012 De zang is prima, de aankleding is me echter veel te bombastisch en theatraal. Ik heb meer met Robbie's solowerk. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2012 Matig, matig...het is het voor mij net niet. Het nummer kabbelt wat mij betreft teveel voort, en komt nooit echt lekker los. Steeds lijkt het alsof dat eraan zit te komen, maar het gebeurt gewoon niet. Jammer. 6/10 http://www.youtube.com/watch?v=r-zwWrMuxKc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2012 M'n broertje kwam een tijdje geleden ineens met Kraantje aanzetten, en hoewel ik er niet veel van verwachtte was ik aangenaam verrast. Aanstekelijke nummers, zo ook deze. Hij is alleen wel verschrikkelijk de mist ingegaan met de albumcover van 'Crane'. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2012 Hmmm, niet slecht niet mijn smaak maar goed. Ik vind het een beetje iets weg hebben van The Kooks. 6/10 Deze zit trouwens in GTA Liberty City Stories. MSX 98. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2012 misschien aardig als achtergrondmuziekje, maar niet om zo naar te luisteren 49/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2012 Kvind het een beetje zoiets wat je in een wachtruimte in Mexicó hoort ofzo 6/10 http://www.youtube.com/watch?v=B5qcj4ZT30M&ob=av2e Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2012 Wow, nooit gedacht hier nog een Idlewild liefhebber tegen te komen. Het is een van mijn favoriete bands. Vind dit niet hun sterkste nummer, maar nog steeds goed te pruimen. Dat is het hele The Remote Part album trouwens. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2012 Hmm, een Indie nummer als ik me niet vergis? Luisterde vroeger ook veel van dit soort muziek, het is dan ook zeker niet slecht. Geen nummer dat in mijn eigen playlist zou staan, maar wel goed nummer. 8/10 Go Radio ft. Erin & Daniel Lancaster - Forever my Father Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 @Tommy-Vercetti: haha ---- kijk, dat is dus waarom ik dus steeds in dit topic post, mooie nummers aanhoren, waarvan ik nog nooit heb gehoord. Erg mooi nummer 90/100 Let The Train Roll... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 Als soundtrack komt het waarschijnlijk beter tot zijn recht, maar zelf zou ik dit nooit draaien. Het is te chaotisch, rammelend en het ontbreekt aan elke vorm van structuur. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 redelijk nummer, al vind ik sommige andere versies leuker 60/100 deze bijvoorbeeld ---- Ik hoorde dit nummer in de kleedkamer van de sportschool vanavond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 Mooi liedje! 9/10 http://www.youtube.com/watch?v=rmGxh1FhtxE (Vice City) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.