Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Op zich wel een leuk achtergrondmuziekje voor een of andere spannende filmtrailer, maar krijg er nou niet echt een bepaald gevoel van. Niet helemaal mijn smaak maar om te gebruiken voor een trailer of iets dergelijks is het erg toepassend, 6.5/10.

Dit nummer van Blondie is overigens ook bekend uit GTA VCS.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt een hekel als het om nederlands talige muziek gaat, ik kan dit eigenlijk geen muziek noemen. Niks mis mee dat je dit luisterd met alle respect, maar ik vind het gewoon echt helemaal niks.

1/10

Link to comment
Delen op andere websites

AVICII is de laatste tijd ernstig overplayed, maar dit is toch weer net een tikkeltje anders. Niet geweldig, wel leuk. 7/10

Kan me niet voorstellen dat hier shoegaze liefhebbers (of mensen die Ride überhaupt kennen) zijn, maar ik ga 'm toch posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Aardig liedje, maar ik begin me aan de stem van die gozer te ergeren na twee minuten into het liedje. 7/10

Normaal ben ik niet van de klassieke muziek, maar nadat ik Inception anderhalf jaar geleden had gezien ben ik hier toch een paar maanden verslaafd aan geweest.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...