Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Op zich wel een leuk achtergrondmuziekje voor een of andere spannende filmtrailer, maar krijg er nou niet echt een bepaald gevoel van. Niet helemaal mijn smaak maar om te gebruiken voor een trailer of iets dergelijks is het erg toepassend, 6.5/10.

Dit nummer van Blondie is overigens ook bekend uit GTA VCS.

Geplaatst:

Ik heb echt een hekel als het om nederlands talige muziek gaat, ik kan dit eigenlijk geen muziek noemen. Niks mis mee dat je dit luisterd met alle respect, maar ik vind het gewoon echt helemaal niks.

1/10

Geplaatst:

Jaja goeie ouwe tijd dit doet me echt denken aan Mafia die ik toen de tijd voor de ps2 had 8/10

als je gezang wil horen moet ongeveer naar 2:15

Geplaatst: (bewerkt)

Niet echt een rock/metal-song die me aanspreekt.. Eerlijk gezegd vind ik het gitaarspel niet zo geweldig. :puh:4/10

Bon Jovi - Novocaine

dovahkiin? :D Ik vind Bon Jovi mooiere nummers hebben, al is Bon jovi nooit echt slecht 68/100

over dovahkiin gesproken :puh:

Bewerkt: door commando

Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van nickelback maar dit nummer vind ik toch wel goed!

8.5/10

Ik ben meer van dit soort muziek.

Bewerkt: door xoex23
Geplaatst:

AVICII is de laatste tijd ernstig overplayed, maar dit is toch weer net een tikkeltje anders. Niet geweldig, wel leuk. 7/10

Kan me niet voorstellen dat hier shoegaze liefhebbers (of mensen die Ride überhaupt kennen) zijn, maar ik ga 'm toch posten.

Aardig liedje, maar ik begin me aan de stem van die gozer te ergeren na twee minuten into het liedje. 7/10

Normaal ben ik niet van de klassieke muziek, maar nadat ik Inception anderhalf jaar geleden had gezien ben ik hier toch een paar maanden verslaafd aan geweest.

Bewerkt: door Gta Ripper

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...