Lord-Vortex Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Heel misschien leuk als achtergrondje voor een film ofzo, maar normaal luisteren neeh. moet er echt niet aan denken. 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2012 Lekkere beat en het luistert lekker weg, iets wat ik zeker kan waarderen. Hoewel ik dit soort muziek het liefst op een feest of in een club hoor om los te kunnen gaan. Het heeft wel een lekker ritme, al met al een 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2012 (bewerkt) Deze vind ik wel chill meestal houd ik niet zoveel van deze soort muziek, maar lijkt me wel leuk om eens te draaien. 8/10 Deze luister ik zowat elke dag, 2 jaar lang. Goed om mee wakker te worden! Tip; Speel hem niet tezacht af anders word hij gewoon saai. Bewerkt: 12 februari 2012 door Lord-Vortex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2012 (bewerkt) wel redelijk nummer, maar er kon meer uit wat mij betreft 65/100 http://www.youtube.com/watch?v=Zs9ct25S9E0 Jeff Dyck - The Duke Of Death , vooral de 1e minuten vind ik mooi Bewerkt: 12 februari 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2012 (bewerkt) zeker vet. 8/10 dit is GEEN metal. >>> Door Kloep: Quote verwijderd, is niet nodig. <<< sorry ik had het niet eens gezien. Bewerkt: 13 februari 2012 door Cheers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2012 Niet helemaal mijn style, maar toch wel leuk. 5/10 Normaal ik ben ik niet zo van yes-r maar hier werd ik toch blij door verast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2012 Nee, ik vind het nog steeds crap. Ik heb niks met rap, maar ik vind de teksten zo simpel en de melodie zo herhalend. 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2012 het nummer moest even opkomen, maar na 1 minuut hoor ik toch heerlukuh trance uit de speakers komen 83/100 The Cold Face of a Killer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2012 james! nee geintje wel leuk nummer. 7/10 Van dit nummer kan ik echt genieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2012 Ik ben niet zo thuis in dit genre wat dat betreft, maar het klinkt in de eerste instantie helemaal niet verkeerd. Het is voor mij echter wat te eentonig om naar te luisteren, hoewel de mix wel aardig is.6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2012 Geweldig nummer doet me denken aan me opa (die dit nogal veel luisterde) 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2012 Lekker gespeeld. Heb wel vaker wat van die Parra gezien, begint een beetje een hype te worden lijkt het. Zou het zelf niet zo snel draaien, maar zeker niet onaardig. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2012 Leuk nummer 85/100 http://www.youtube.com/watch?v=tWC_YZk7SOo :dans: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2012 Ik ben verbaasd dat sommige mensen dit muziek kunnen noemen. 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2012 @Sepultra; Ik heb er wel eens van gehoord maar nooit naar geluisterd, klinkt goed!! Vocals doen me niet veel maar het geheel klinkt lekker! 8/10 En als je de lyrics leest dan zie je gelijk het hele verhaal achter dit nummer, beetje heavy maar toch een vrij sentimentele tekst.. Ik vind het echt een geweldig nummer!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.