Cheers. Geplaatst: 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2012 Sorry mijn soort Metal niet. 5/10 http://www.youtube.com/watch?v=vWzjoWxObU0&ob=av2e Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2012 Mijn hele soort muziek niet. 3/10 Skyrim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2012 Niet mijn soort muziek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2012 Bij deze wil ik iedereen even wijzen op de regels van dit topic: Regels Rate alleen het nummer van de persoon boven je; Beargumenteer het cijfer dat je geeft; Respecteer de mening van een ander; Reageer niet op de reactie van een ander, los dit op per PB; Maximaal één nummer per post; Maximaal 1 post per drie dagen; Alle overige forumregels zijn in dit topic van kracht. Let vooral op het beargumenteren van het cijfer wat je geeft. "Niet mijn soort muziek" is geen goed argument, wat de drie leden boven mij wel hebben geplaatst. Vertel erbij wat je dan niet mooi vindt aan het nummer. Vriendelijk bedankt! De volgende die post, mag het nummer van Djmaddox beargumenteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2012 Verschrikkelijk. Barst meteen vol los, zonder enige vorm van opbouw. Raast daarna in één adem door, met lyrics die ik met de beste wil van de wereld niet kan verstaan. Bandleden staan zichzelf ook volledig belachelijk te maken met hun gestamp. Ik geef alles een kans, maar meer dan een 2/10 kan ik hier niet van maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2012 Best een redelijk nummer, heeft een goede opbouw en een lekker vlot ritme. De zang klinkt ook niet verkeerd, had echter nog nooit van 'The View' gehoord. Maar op zich is het wel een leuk bandje. 7/10 http://www.youtube.com/watch?v=T9zStmEmA_8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2012 Daar hebben we die rollende stenen weer hoor van mijn part rollen ze een beetje te langzaam, alsof ik achter een begrafenisstoet rij Al vind ik blues wel erg leuk vooral dat instrument op 2:20 65/100 dit nummer draaide ik vandaag in een propvolle trein. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 bekend deuntje maar vind het verder niks 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 (bewerkt) 9/10 Één van mijn favoriete nummers van Sepultura. De moeite waard om vaak naar te luisteren. http://www.youtube.com/watch?v=0Sl5-Cl6LOo&ob=av2e Bewerkt: 23 februari 2012 door Lord-Vortex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2012 Niet mijn muziek, ik vind het maar mensen die een beetje schreeuwen, wat ik dus total niks met muziek te maken vind hebben. eey joost ik kan niet zingen maar wil wel een zanger worden. Joh... ga gewoon schreeuwen. 4/10, muziek zelf gaat nog. http://www.youtube.com/watch?v=Af1bcpxxnxY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2012 Ik heb niks tegen klasiek en al helemaal niks tegen dit nummer. Leuk piano spel, leuke melodie, ja ik vind dit wel wat. 8/10 Dit nummer luister ik de laaste tijd vaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2012 Oh k*t het zijn Ludacris en klonen. Zoals al eerder gezegd heb ik een hekel aan rap, en al helemaal die achtergrondbeat lijkt 1 op 1 van ramptoerist Skrillex gejat. Toch vind ik de TEKST wel leuk . 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2012 (bewerkt) Bleh Wasted Penguinz. Eerst vond ik dat nummertje wel leuk nadat Heady 'm gedraaid had op Qlimax. Na een tijdje kwam het me, net zoals eigenlijk alles van hun, mij de strot uit. Dit is goede muziek: http://www.youtube.com/watch?v=IwWHw_MMuag Smaak is subjectief, live with it. Bewerkt: 24 februari 2012 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 24 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2012 Smaken verschillen inderdaad, en dit vind ik dus echt helemaal niets.. 3/10 , een schitterende tijd uit m'n leven. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2012 (bewerkt) Pokemon is heel leuk, maar de muziek komt me na een tijdje wel de strot uit. 3/10. op 3:40 komt er een beetje een ritme in. Bewerkt: 25 februari 2012 door Djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.