Teh_Ninja Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2012 Heb het een minuutje aangehoord, toen maar geskipt naar 3:40. Totaal niet mijn ding, kan het met alle respect moeilijk muziek noemen, 1/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2012 Met dat liedje zou ik mijn zondagmorgen beginnen . 3/10 >>> Door Kloep: Denk eraan, je mag maar eens in de drie dagen reageren!<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2012 Okay, met dit soort muziek kan ik me wel vermaken, maar zo geweldig vind ik het niet echt toch wel een 7/10. Okay ik weet niet hoe ik dit in een post moet zetten dus: http://www39.zippyshare.com/v/95098456/file.html WARNING: hij durt 1 uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2012 wat een drollenmuziek niks aan ik hoor dit al teveel van vrienden, hip gedoe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2012 Een hoop geschreeuw waar ik niets van kan begrijpen, ik ben absoluut geen fan van dit genre en ik kan dan ook niet begrijpen waarom mensen dit luisteren. Maar ach, smaken verschillen nou eenmaal. Meer dan een 3/10 kan ik niet geven voor dit nummer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2012 Ah, dit nummer brengt zomerse herinneringen naar boven bij mij. Geen wereldnummer, maar wel gewoon een prettige track. Band heeft er echt plezier in, dat zie je. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2012 Best chill eigenlijk. Friday night muziek. 7/10 Hierzo: liedje van m'n favoriete band. (En ja, ik heb hun volledige discog) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2012 Radiohead zat toch ook in Vice City? Btw: Rustig, maar niet vervelend rustig zoals ik bij bepaalde nummers wel heb. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2012 Sow, lekker zeg . Uitstekende sfeer en produceertechnisch ook nog eens geweldig. Lastig om hier een cijfer voor te geven. Houd het maar op een 9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2012 Niets persoonlijks, maar voor mij is dit geen muziek. Muziek is voor mij gevoel, het overbrengen van een belangrijke boodschap en/of schitterende lyrics. Ik vind het persoonlijk jammer dat dit soort muziek tegenwoordig door de jeugd wordt geluisterd. Haat me ervoor, het is gewoon mijn mening. 2/10 Over gevoel gesproken... , LyricsNaar mijn mening een schitterend nummer, gebaseerd op een waargebeurd verhaal over paarden die worden achtergelaten na een schipbreuk. Voorbeeldje van de lyrics uit het nummer: The sun is up, birds are everywhere They're flying high, surfing in the air It's nice to live when life is such a bless One horse that swims it seems to be the last The 13th horse has always been the best His owner will be proud but now he wants to rest He's longing for his home, the girl will give him food Good boy she'll say, together they will play 13 horses swimming in the sea Soon they will be gone forever And while they swim one thing still remains And that's the hope that never dies It never dies, it never dies Ik hoop dat sommigen van jullie het kunnen waarderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 Een mooi nummer, maar niet helemaal mijn smaak. 6/10 Nu iets heel anders: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 Is te doen, echter niet al te serieus nemen. 5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 Bon Iver, een van mijn favoriete artiesten! Ik luister al een paar jaar naar zijn muziek en ben dan ook naar zijn concert geweest in Vredenburg, Utrecht. Prachtig om hem eens live te zien. Alle nummers op het album For Emma, Forever Ago zijn stuk voor stuk prachtig. In Blindsided zitten zeker wat mooie stukken, niet zozeer mijn favoriete nummer van het album, maar heerlijk om naar te luisteren. Heel wat winterdagen mee doorgekomen. 8,5/10. WU LYF - Heavy Pop http://www.youtube.com/watch?v=73kSVQn2tYs Beschrijving: WU LYF (pronounced "Woo Life", stands for "World Unite Lucifer Youth Foundation") are a band from Manchester, England that originally became known for creating a mystery about themselves by declining requests for interviews and not releasing much information to the press. The band describes their music as "heavy pop". Bron: wikipedia Tevens aanwezig bij het concert in Melkweg, Amsterdam a.s. 6 maart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2012 Sorry ik weet niet wat ik hier van moet vinden en totaal mijn muzieksmaak niet. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2012 Totaal niet mijn genre, maar zit aardig in elkaar. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.