NandroDavids Geplaatst: 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2012 Aardig nummer, maar naar mijn mening ook niet meer dan dat. Ik vind het een beetje een standaard-nummer in dit genre. Op zich wel oké om op de achtergrond te laten draaien, maar 't komt nooit echt los. 6/10 Oud-klasgenoot van me: 'De Aftrap' is de eerste track afkomstig van de debuut EP 'De Aftrap' van Roberto Tan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2012 Die foto is genomen in Amsterdam en gaat over een PSV kroeg in Eindhoven? Troller? Naja, ik houd er niet van, het klinkt ook een beetje tryhard en meeliftend. Het lied dat ik post is onderdeel van de twee Acts van The Protomen. Er word een verhaal vertelt op een bijzondere manier, en ik vind dat best gaaf klinken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2012 Niet slecht, op de één of andere manier dacht ik dat ik hem al eens eerder had gehoord. Klinkt inderdaad goed. 7.5/10 http://www.youtube.com/watch?v=vUEy1DS5lPs Bruce Springsteen - Wrecking Ball Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2012 redelijk nummer, al mist het wel wat 70/100 lekkere remix tussen Eurythmics - Sweet Dreams & Bronski Beat - Smalltown Boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2012 sorry dit vind ik dus helemaal niks ik kan er ook niet meer aan toevoegen 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2012 Dat sommige mensen dit muziek kunne noemen snap ik niet.. 0/10 Dit gaan andere waarschijnlijk ook niet mooi vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2012 Sowieso ben ik niet helemaal fan van Franse gezongen nummers. Dit nummer is naar mijn mening een beetje te druk en totaal niet mijn soort genre. Als je dan kijkt naar het refrein wordt het er ook niet echt spectaculairder op. Sommige beats zijn dan nog wel oké, maar daar blijft 't dan ook bij. Niet meer dan een 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2012 WTF voor taal spreekt die zangeres. ik vind het niet echt mooi het is meer een themesong dan een liedje 2/10 http://www.youtube.com/watch?v=_o1w35P48Xo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2012 Dit is voor mijn gevoel geen muziek, maar gewoon schreeuwen en hard drummen. Ik heb het nummer af proberen te luisteren maar dat lukt me gewoon niet. Ik wordt er eerder bang van dat ik het mooi vind. 1/10 Voor velen bekend als het ikea muziekje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2012 (bewerkt) kende het nummer nog niet, en vind het een apart nummertje. Niet slecht, maar het is ook niet dat het echt een top nummer is die je meteen aantrekt 75/100 de eerste secondes deden me aan dit nummer denken: The Troll-march! Bewerkt: 9 maart 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2012 (bewerkt) Opzich wel een leuk deuntje. 6/10 >>> Door Kloep: Post niet volgens de regels, graag even aanpassen.<<< Aangepast. Bewerkt: 10 maart 2012 door BiglifeRPG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2012 (bewerkt) Geinig, maar voor de rest niet echt mijn stijl. 6/10 Bewerkt: 11 maart 2012 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2012 (bewerkt) aardig nummertje, maar de beat is veel te standaard 70/100 Bewerkt: 12 maart 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2012 Klinkt wel lekker, hoewel het niet bepaald mijn favoriete genre is. De hele tijd hetzelfde deuntje bij zo'n nummer gaat op een gegeven moment vervelend worden. 6/10 http://www.youtube.com/watch?v=ntARTRQOpd0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2012 (bewerkt) Klinkt niet onaardig, ben zelf wel zo iemand die houdt met zen alle zingen. Leuk rustig nummer, maar niet voor de heledag. 7/10 Ik heb echt een shijt hekel aan top 40 maar hier kijk ik elke jaar weer naar uit. Bewerkt: 12 maart 2012 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.