SpacyColours Geplaatst: 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2012 Vette muziek hoor, maar niet mijn smaak. - 6 / 10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2012 mooi nummertje, al kan het vrij irritant worden als je het meer hoort ( hoorde dat nummer vroeger zo vaak ) 80/100 Mission Impossible 3 Main Theme Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radiohead Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2012 (bewerkt) Ja als ik eerlijk ben klinkt het wel lekker maar het blijft een filmdeuntje, vaak niet erg diepgaand. 6/10 Bewerkt: 16 mei 2012 door Radiohead Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2012 (bewerkt) Goed nummer, maar eentonige melodie(net als Creep van hun, maar bij Creep past het beter imo). 7/10 vanwege de goede lyrics. ^^ Bewerkt: 19 mei 2012 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2012 Spaceman blijft een gaaf nummer. Helaas vind ik die vocals waardeloos, geef mij het origineel of een van de outer space remixes maar. Persoonlijke favoriet van mij, heerlijke melodie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2012 Vind het een beetje saai, ik heb het gevoel dat er wat mist. http://www.youtube.com/watch?v=2o6FbkuEYQY&feature=g-vrec Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2012 (bewerkt) Nederhop op zijn best! Echt, dit nummer brengt zoveel emotie met zich mee. Geniale teksten en harde beats, in het verleden vaak geluisterd en dat doe ik nog steeds. 9/10. http://www.youtube.com/watch?v=IVBAnxmXd_k Bewerkt: 21 mei 2012 door GrandTheftTwano Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vincent-GTA Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2012 Niet mijn smaak muziek, maar dit klinkt nog best goed 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2012 Meh... Vind het niet echt klinken. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2012 Was er best van geschrokken hoe onbekend deze song is, niet eens lyrics op internet te vinden. Grote delen begrijp ik niet, maar het is iig beter dan de negerrap van 50 cent met al z'n bitches en z'n hopen geld. Iemand die echt rapt over wat ie voelt, best zeldzaam tegenwoordig. 7/10, de delen die ik niet begrijp(ander taaltje ofzo?) maken het op een bepaald moment wel irritant. Even een klassiekertje? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2012 (bewerkt) Ik hou niet zo van die muziek. 4/10 Bewerkt: 23 mei 2012 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2012 @hierboven: fuck yes, GTA IV! 7/10 LCD ! LCD! LCD! LCD! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2012 (bewerkt) How about no. 2/10 Een van de beste nummers die ik de laatste tijd heb gehoord. Wel Duits by the way. Bewerkt: 30 mei 2012 door MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2012 Aparte muziek, maar ik heb ik het niet zo op Duitse muziek.. Met het aparte hebben ze echter wel een eigen stijl, wat weer een pluspuntje is. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2012 Andere koek dan wat ik van Linkin Park ben gewend. Ik luister het dan ook weinig tot bijna niets meer van ze. Persoonlijk ben ik meer van hun eerdere albums en vind ik het ruwe kantje meer bij ze passen dan wanneer ze van die feel good nummers spelen. Neemt niet weg dat het nummer op zich erg mooi is qua lyrics, maar van deze versie word ik er niet warmer of kouder van helaas. Toch een redelijke 6/10. Alt-J (∆) - Breezeblocks Het album van Alt-J (∆)(album: An Awesome Wave) is het beluisteren waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.