Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Spaceman blijft een gaaf nummer. Helaas vind ik die vocals waardeloos, geef mij het origineel of een van de outer space remixes maar.

Persoonlijke favoriet van mij, heerlijke melodie.

Link to comment
Delen op andere websites

Was er best van geschrokken hoe onbekend deze song is, niet eens lyrics op internet te vinden. Grote delen begrijp ik niet, maar het is iig beter dan de negerrap van 50 cent met al z'n bitches en z'n hopen geld. Iemand die echt rapt over wat ie voelt, best zeldzaam tegenwoordig.

7/10, de delen die ik niet begrijp(ander taaltje ofzo?) maken het op een bepaald moment wel irritant.

Even een klassiekertje? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Andere koek dan wat ik van Linkin Park ben gewend. Ik luister het dan ook weinig tot bijna niets meer van ze. Persoonlijk ben ik meer van hun eerdere albums en vind ik het ruwe kantje meer bij ze passen dan wanneer ze van die feel good nummers spelen. Neemt niet weg dat het nummer op zich erg mooi is qua lyrics, maar van deze versie word ik er niet warmer of kouder van helaas. Toch een redelijke 6/10.

Alt-J (∆) - Breezeblocks

Het album van Alt-J (∆)(album: An Awesome Wave) is het beluisteren waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...