Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

madonna'tje mag nog wel eventjes naar de schoolbanken voor haar NL's " iek ben droevik " Redelijk nummer, maar Madonna heeft betere 61/100

:dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

muziek, waar ik gewoon niet stil kan blijven van zitten :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een liedje waar ik zelf van hou maar heel erg veel mensen niet en ik zou wel eens willen weten waarom het geen leuke muziek is voor diegene :puh:

http://www.youtube.com/watch?v=AF2ZhhgrTrE

Muziek is er om emoties te tonen, om ervaringen in je leven te beschrijven, om problemen in deze wereld aan te kaarten, om mensen te helpen in het omgaan met moeilijke situaties. Muziek is gevoel. Er zijn tig liedjes met een 'beat' waarvan de lyrics nog steeds een echte betekenisvolle boodschap hebben, neem een voorbeeld aan Eminem, of Jessie J. Dit zijn geen artiesten waar ik vaak naar luister, maar als je hun lyrics bekijkt zal je zien dat het gaat over de imperfectie van de wereld, over het omgaan met (liefdes)verdriet. Uit nummers als deze, waar de woorden "COKE COKE COCAÏNE" tachtig keer herhaald worden en je de lyrics niet eens verstaat door het constante geboem, kan ik geen emoties putten. 1/10

http://www.youtube.com/watch?v=zdzvYzH88AM&hd=1

Mayday Parade - Terrible Things, ik zou het waarderen als je het hele nummer luistert. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die Hard, ik vind het lied niet echt mooi maar wat gevoel en tekst aan gaat is wel mooi. Het gaat over het liefdesleven als ik goed begrepen heb, een dagelijks gebeuren.

Ik geef dit nummer een 7½/10 :)

Zelf vind ik dit lied van Guns 'N Roses best wel mooi, het is mooi gespeeld maar als je de tekst kent in het Nederlands slaat het nergens op :puh:

http://www.youtube.com/watch?v=tMmX9G8JP38

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Paar vrouwen die met hun kont staan te schudden, een woordje bedenken dat je vijfhonderd keer zal zingen, er een leuk elektronisch deuntje onder zetten en hoppakee, we hebben weer een nummer gemaakt. Dat is toch geen muziek. :puh:2/10 (Je bent trouwens vergeten om de video van bassieboy35 te raten)

http://www.youtube.com/watch?v=r1aWlnoIs94

Linkin Park - The Messenger

Link to comment
Delen op andere websites

Muziek is er om emoties te tonen, om ervaringen in je leven te beschrijven, om problemen in deze wereld aan te kaarten, om mensen te helpen in het omgaan met moeilijke situaties. Muziek is gevoel. Er zijn tig liedjes met een 'beat' waarvan de lyrics nog steeds een echte betekenisvolle boodschap hebben, neem een voorbeeld aan Eminem, of Jessie J. Dit zijn geen artiesten waar ik vaak naar luister, maar als je hun lyrics bekijkt zal je zien dat het gaat over de imperfectie van de wereld, over het omgaan met (liefdes)verdriet. Uit nummers als deze, waar de woorden "COKE COKE COCAÏNE" tachtig keer herhaald worden en je de lyrics niet eens verstaat door het constante geboem, kan ik geen emoties putten. 1/10

Ik wil hier even gauw op reageren, ik zal Biglife nummer zo raten.

Maar de definitie van muziek hoeft niet perse een betekenis te hebben, dus niet over ervaringen, problemen of emoties.

Daarnaast, kan een gitaarsolo ook emoties oproepen, en dat is enkel een gitaar, waarom kan geboem geen emotie of gevoel bij iemand oproepen?

Soms zul je zien dat iemand verdrietig wordt van een nummer, terwijl jij het een vrolijk nummer vindt, het is maar net welk gevoel iemand eraan knoopt.

Soms zeggen mensen dat elektrische muziek geen echte muziek is, omdat het via een computer wordt gemaakt.

Vind ik net zo'n onzin, zelfde als je zegt dat een hand gemaakte auto een echte auto is, en eentje door robots en machines niet, maar uiteindelijk doen ze hetzelfde, en zijn het beide auto's.

Maargoed, om verder ontopic te gaan, niet geheel mijn stijl, opzicht klinkt het niet verkeerd en daarom geef ik het alsnog een 6.

Volgend nummer:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...