Bassieboy35 Geplaatst: 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2012 Niet zo heel bijzonder 5/10. Toch maar even een klein eerbetoon aan de King of Pop: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2012 Michael Jackson is een icoon opzich, en dit is een van zijn bekendste nummers.. I gusta. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2012 Vet nummer bij een party ... een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2012 Wat een schitterend nummer! Precies die unieke 80'ies romantische vibe die al tijden is uitgestorven. Dank je wel! 10/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2012 madonna'tje mag nog wel eventjes naar de schoolbanken voor haar NL's " iek ben droevik " Redelijk nummer, maar Madonna heeft betere 61/100 :dans: :dans: muziek, waar ik gewoon niet stil kan blijven van zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2012 (bewerkt) 3/10 Ik vind het saai en niet leuk maar het is vast moeilijk te spelen dus daarom een 3 Ik heb een liedje waar ik zelf van hou maar heel erg veel mensen niet en ik zou wel eens willen weten waarom het geen leuke muziek is voor diegene http://www.youtube.com/watch?v=AF2ZhhgrTrE Bewerkt: 28 juni 2012 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2012 Ik heb een liedje waar ik zelf van hou maar heel erg veel mensen niet en ik zou wel eens willen weten waarom het geen leuke muziek is voor diegene http://www.youtube.com/watch?v=AF2ZhhgrTrE Muziek is er om emoties te tonen, om ervaringen in je leven te beschrijven, om problemen in deze wereld aan te kaarten, om mensen te helpen in het omgaan met moeilijke situaties. Muziek is gevoel. Er zijn tig liedjes met een 'beat' waarvan de lyrics nog steeds een echte betekenisvolle boodschap hebben, neem een voorbeeld aan Eminem, of Jessie J. Dit zijn geen artiesten waar ik vaak naar luister, maar als je hun lyrics bekijkt zal je zien dat het gaat over de imperfectie van de wereld, over het omgaan met (liefdes)verdriet. Uit nummers als deze, waar de woorden "COKE COKE COCAÏNE" tachtig keer herhaald worden en je de lyrics niet eens verstaat door het constante geboem, kan ik geen emoties putten. 1/10 http://www.youtube.com/watch?v=zdzvYzH88AM&hd=1 Mayday Parade - Terrible Things, ik zou het waarderen als je het hele nummer luistert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterDM Geplaatst: 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2012 (bewerkt) Die Hard, ik vind het lied niet echt mooi maar wat gevoel en tekst aan gaat is wel mooi. Het gaat over het liefdesleven als ik goed begrepen heb, een dagelijks gebeuren. Ik geef dit nummer een 7½/10 Zelf vind ik dit lied van Guns 'N Roses best wel mooi, het is mooi gespeeld maar als je de tekst kent in het Nederlands slaat het nergens op http://www.youtube.com/watch?v=tMmX9G8JP38 Bewerkt: 29 juni 2012 door MisterDM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2012 Mooi nummer, goed gezongen en lekker rustig. Niet geheel mijn stijl maar zeker niet slecht. De tekst zegt me niet veel, maar dat zal wel grotendeels aan mij liggen. 6/10 http://www.youtube.com/watch?v=xcyuKUtgyZ8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2012 nee sorry heer Bowie, dat vind ik geen leuke muziek, wellicht zanekmuziek... 26/100 http://www.youtube.com/watch?v=VxOL3EEEzJ0 90ies! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2012 Niet echt mijn smaak, ik geef het een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2012 Wel leuk nummer.Dat refrein herken ik uit een reclame van een autodealer. Dit is de video: _________________________________________________________________________________ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2012 Paar vrouwen die met hun kont staan te schudden, een woordje bedenken dat je vijfhonderd keer zal zingen, er een leuk elektronisch deuntje onder zetten en hoppakee, we hebben weer een nummer gemaakt. Dat is toch geen muziek. 2/10 (Je bent trouwens vergeten om de video van bassieboy35 te raten) http://www.youtube.com/watch?v=r1aWlnoIs94 Linkin Park - The Messenger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2012 Het is opzich wel een goed nummer, maar niet dat ik er naar zou gaan luisteren. 7/10 Een mooie uit Red Dead Redemption: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2012 Muziek is er om emoties te tonen, om ervaringen in je leven te beschrijven, om problemen in deze wereld aan te kaarten, om mensen te helpen in het omgaan met moeilijke situaties. Muziek is gevoel. Er zijn tig liedjes met een 'beat' waarvan de lyrics nog steeds een echte betekenisvolle boodschap hebben, neem een voorbeeld aan Eminem, of Jessie J. Dit zijn geen artiesten waar ik vaak naar luister, maar als je hun lyrics bekijkt zal je zien dat het gaat over de imperfectie van de wereld, over het omgaan met (liefdes)verdriet. Uit nummers als deze, waar de woorden "COKE COKE COCAÏNE" tachtig keer herhaald worden en je de lyrics niet eens verstaat door het constante geboem, kan ik geen emoties putten. 1/10 Ik wil hier even gauw op reageren, ik zal Biglife nummer zo raten. Maar de definitie van muziek hoeft niet perse een betekenis te hebben, dus niet over ervaringen, problemen of emoties. Daarnaast, kan een gitaarsolo ook emoties oproepen, en dat is enkel een gitaar, waarom kan geboem geen emotie of gevoel bij iemand oproepen? Soms zul je zien dat iemand verdrietig wordt van een nummer, terwijl jij het een vrolijk nummer vindt, het is maar net welk gevoel iemand eraan knoopt. Soms zeggen mensen dat elektrische muziek geen echte muziek is, omdat het via een computer wordt gemaakt. Vind ik net zo'n onzin, zelfde als je zegt dat een hand gemaakte auto een echte auto is, en eentje door robots en machines niet, maar uiteindelijk doen ze hetzelfde, en zijn het beide auto's. Maargoed, om verder ontopic te gaan, niet geheel mijn stijl, opzicht klinkt het niet verkeerd en daarom geef ik het alsnog een 6. Volgend nummer: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.