Bassieboy35 Geplaatst: 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2012 Niet mijn stijl 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2012 Een nummer dat ik altijd al heb kunnen waarderen, erg leuk. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michael50000 Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2012 (bewerkt) Zit wel iets in, maar zou em nooit in men collectie steken. 6/10 Bewerkt: 12 augustus 2012 door michael50000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2012 Een aantal nummers van haar vind ik wel leuk, maar helaas hoort dit daar niet bij. 4/10. Dit wel bijvoorbeeld: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2012 ze kan redelijk zingen, maar het nummer is gewoon niks 49/100 over zingende vrouwen gesproken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michael50000 Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2012 Zwoel, warm & jazzy ... kan je me helemaal mee inpakken. 98/100 Nog eentje van Regina, van het nieuwste album: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2012 (bewerkt) Charmful! Ik kende haar eerlijk gezegd nog niet. Ze heeft een special voice en de video, muziek en tekst spreken me ook erg aan. 10/10 (De video is niet officieel, het is door fans gemaakt, maar is alsnog heel professioneel gedaan) Bewerkt: 16 augustus 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2012 (bewerkt) Okay. Vind ik best leuk hoor, ook redelijk indrukwekkende videoclip. 8/10 http://www.youtube.com/watch?v=KrLGmoVjJj8 >>> Door Kloep: Quote weggehaald, niet nodig wanneer het bericht boven je staat.<<< Bewerkt: 20 augustus 2012 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 Geen slecht nummer, maar ik vind de sound van deze band niet zo origineel. Ze spelen een soort genre dat ik tegenwoordig steeds vaker tegenkom en daardoor vind ik het allemaal niet zo speciaal meer. Naar mijn mening een echte 'festivalband', waar er erg veel van zijn. Alsnog een 6.5/10. Klik voor de songtekst, de tekst maakt het nummer sterk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Met alle respect, de tekst maakt het er niet bepaald sterker op. Het ene na het andere cliché. Naast de tekst is het nummer wel te doen. 6/10. http://www.youtube.com/watch?v=23RvxkTlzbs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2012 hmm, waar jij het nummer boven je cliché vind, vind ik het nummer boven me anti-cliché erg apart nummer, misschien wellicht iets té apart 70/100 http://www.youtube.com/watch?v=o4Ek3-dpYys Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2012 Leuk achtergrond deuntje voor zo'n game, maar 'echte' kwaliteitsmuziek is het niet (mijn mening natuurlijk). Verder heeft het ook geen tekst waar ik het op kan beoordelen, zoals ik al zei: leuk voor een game, hoewel het steeds meer van hetzelfde is. 5/10 http://www.youtube.com/watch?v=e4uTEhDqa_s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2012 Mooie filmmuziek dat wel, maar niet mijn ding. 7/10. Tijd voor iets helemaal anders. Een goeie portie hardcore. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2012 (bewerkt) de muziek is leuk, maar dat gebrul, geschreuw of geboer er doorheen wat minder en dat vermindert ook de rating voor mij 68/100 I'M ALIVE!! Bewerkt: 28 augustus 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2012 (bewerkt) Kende 'm al, prima nummer. 7.5/10 Bewerkt: 30 augustus 2012 door Die Hard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.