Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Niet geweldig, maar best okee: 7,5

Mijn liedje is een oude bekende. Eén van mijn meest gewaardeerde nummers aller tijden :D

Bewerkt: door Doemar
Geplaatst:

Geen twijfel mogelijk 10/10

Het is al 2 jaar geleden, maar ik vind dit één van m'n favoriet!

Tom Dice - Me and my guitar

Geplaatst:

Beter dan de andere rommel die we ons hebben laten vertegenwoordigen, geen slecht nummer en zeker aangenaam om op te luisteren. 8/10 van mij!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ging even helemaal los achter m'n pc-tje. xD Ideale beat om op te freestylen, zelfs al is ie niet als zodanig bedoelt: 10/10

Nieuwste van Alicia Keys, nog geen week oud. Ze heeft dat liedje geschreven in het teken van "Stand Up For Cancer!". Niet dat dit je rating hoeft te beïnvloeden natuurlijk. ;)

Ik zelf vind het een prachtig nummer. Het laat horen: less is more. Maar goed, ik ben een Alicia Keys-fan. :$

Bewerkt: door SpacyColours
Geplaatst:

Wat een tering schijtmuziek zeg, kunnen ze ook nog iets anders zeggen dat de hele tijd dat scheldwoord "Nigger"? ******muziek als je het mij vraagt...

0/10

Geplaatst:

Tommy houden we eventjes het taalgebruik in de perken :sigaar:

----

Beetje hetzelfde deuntje de hele tijd als je het mij vraagt :puh: de benaming van het liedje is wel grappig, maar denk dat het daar een beetje bij blijft... ik versta hem ook grotendeels niet :puh:59/100

Geplaatst:

Ken ik niet, en vind hem ook niet zo'n bijzonder 5/10

De game lijkt wel al vrij oud.

---

Zeer bekend lied, van een zeer bekende groep eind 80s, begin 90s...

Depeche Mode - Enjoy The Silence

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...