moechy Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2012 Ideale roadtrip muziek 8/10 Klassieker die iedereen moet kennen : http://www.youtube.com/watch?v=Qr9FguP9i3s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2012 aardig nummertje 80/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2012 aardig nummertje 80/100 *liedje* Niet echt mijn smaak, wel vrolijk.. 7/10 http://www.youtube.com/watch?v=IJr5l7j8VeU Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2012 (bewerkt) Niet geweldig, maar best okee: 7,5 Mijn liedje is een oude bekende. Eén van mijn meest gewaardeerde nummers aller tijden Bewerkt: 9 september 2012 door Doemar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2012 Geen twijfel mogelijk 10/10 Het is al 2 jaar geleden, maar ik vind dit één van m'n favoriet! Tom Dice - Me and my guitar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2012 Beter dan de andere rommel die we ons hebben laten vertegenwoordigen, geen slecht nummer en zeker aangenaam om op te luisteren. 8/10 van mij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2012 Meestal niet de muziek waar ik naar luister, maar het is zeker niet slecht: 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2012 (bewerkt) niet echt spectaculair nummer vooral qua tekst, maar toch is het ook niet slecht en zit er wel wat in de muziek zelf 68/100 http://www.youtube.com/watch?v=e0alKpVnHhk Het eerste deeltje t/m 1:45 Bewerkt: 13 september 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2012 (bewerkt) Ik ging even helemaal los achter m'n pc-tje. xD Ideale beat om op te freestylen, zelfs al is ie niet als zodanig bedoelt: 10/10 Nieuwste van Alicia Keys, nog geen week oud. Ze heeft dat liedje geschreven in het teken van "Stand Up For Cancer!". Niet dat dit je rating hoeft te beïnvloeden natuurlijk. Ik zelf vind het een prachtig nummer. Het laat horen: less is more. Maar goed, ik ben een Alicia Keys-fan. :$ Bewerkt: 14 september 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2012 Niet echt mijn smaak. Ik hou niet zo van die rustige liedjes zoals dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2012 Wat een tering schijtmuziek zeg, kunnen ze ook nog iets anders zeggen dat de hele tijd dat scheldwoord "Nigger"? ******muziek als je het mij vraagt... 0/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 Tommy houden we eventjes het taalgebruik in de perken ---- Beetje hetzelfde deuntje de hele tijd als je het mij vraagt de benaming van het liedje is wel grappig, maar denk dat het daar een beetje bij blijft... ik versta hem ook grotendeels niet 59/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 Ken ik niet, en vind hem ook niet zo'n bijzonder 5/10 De game lijkt wel al vrij oud. --- Zeer bekend lied, van een zeer bekende groep eind 80s, begin 90s... Depeche Mode - Enjoy The Silence Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 9/10 Classic. Heb ik wel eens op de radio gehoord. Nu weet ik ook hoe die heet. Dank je wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 Oeeh, tof nummer van een zéér tof album. 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.