Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2012 Lekker voor als je je huiswerk wilt maken op een zondag ofzo.. Maar daar blijft het ook wel bij 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2012 Eerste wat in mij opkwam is dat het niet zou misstaan in een aerobics of fitness les. Ik ben verder geen fan van het genre. 4/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2012 Wel leuk liedje,maar niet echt mijn ding. 7/10 http://www.youtube.com/watch?v=ZUatnbaNfEo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2012 Je filmpje doet het niet 0/10 http://www.youtube.c...h?v=LoQYw49saqc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2012 De Gorillaz, wel is van gehoord maar ik begrijp nu waarom ik er nooit naar heb geluisterd. Hele aparte sound en écht gezongen wordt er niet. Niet mijn smaak, maar omdat ze toch wel een beetje een unieke sound hebben vergeleken met vele hedendaagse 'meelopers' geef ik het toch een 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2012 leuk nummertje...het heeft niet echt speciaals, maar klinkt wel goed. 80/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2012 MIjn favoriet nummer in San Andreas, 100/100 Ik zal er nog een beetje nostalgie in smijten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2012 Jah, die ken ik wel 8/10 Gorillaz - On Melancholy Hill. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2012 Op zich wel een leuk en apart nummertje, niet geheel mijn smaak maar wel leuk om eens naar te luisteren. Niet slecht wat dat betreft, maar zoals ik al zei is het niet 'echt' mijn ding, 6/10. [media] [/media] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2012 Een theme voor een film is vaak niet echt muziek te noemen, maar dit is nog te pruimen 6/10 [media] [/media[ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2012 doet me een beetje aan Doom denken, maar echt leuk vind ik het niet 50/100 http://www.youtube.com/watch?v=WNTVEkkzc0U Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2012 Totaal mijn smaak niet maar het is een bekend vrolijk deuntje en zo vreselijk vind ik het niet dus daarom een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2012 (bewerkt) Ja, dit is muziek waar je van moet houden. En dat doe ik helaas niet. 5/10 Mooi, compact, eenvoudig. Geef de link even zo omdat ik het icoon voor het invoegen van een YT filmpje kwijt ben in de nieuwe lay-out Edit: Oh lol, je hoeft niet speciaal iets te doen, gewoon link plakken. Bewerkt: 15 oktober 2012 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2012 vind het een beetje een zeurnummer, toch niet geheel slecht 60/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2012 Mja wel een lekker nummertje, past wel bij het spel, beetje chill. 8/10 Dit is niet helemaal mijn style qua rap maar ik kan dit liedje wel waarderen, eindelijk weer eens een rap die een beetje origineel is in ieder geval: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.