Bodemloos Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 Lekkere beat maar de tekst vind ik echt verschrikkelijk. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 (bewerkt) lekker hardcore nummer: 90/100 het nummer waardoor ik weer SA speel Bewerkt: 10 november 2012 door ballas4life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2012 Die muziek mag ik wel. Guns 'n Roses was een geniale band en dat nummer is toch wel een van mijn favorieten. 8/10 http://www.youtube.com/watch?v=1Tp5YDdevbI Het liedje begint ongeveer @ 18:15. Marcus Miller, naar mijn mening een geweldige bassist, Jean Pierre is een van de nummers met een iets simpeler ritme (zegt ie zelf) dan de rest van zijn muziek maar het is een gaaf nummer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boss Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2012 Heel vet! Nog nooit van die vent gehoort maar vind het lekkere jazz. Drummer doet het ook heeeel goed. Ookal snap ik de jazz groove soms nog niet helemaal, 9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Niet het beste nummer van The Red Hot Chili Peppers, maar toch nog wel leuk 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 (bewerkt) 5.5/10 Dat nummer boven me doet me denken aan GTA San Andreas. Daardoor moest ik aan dit hier denken, komt van de radiozender Playback FM uit GTA SA. Bewerkt: 13 november 2012 door Nstyle08Z Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Er zijn betere nummers in SA, maar alsnog is het een leuk nummertje met een leuk deuntje 81/100 http://grooveshark.c...ix/4Lsb4l?src=5 het enige nummer wat ik een 10 kan geven, maar dat doe ik niet... Het heeft veel meer betekenis voor mij, dan een simpel cijfertje als conclusie aan te binden... Voor jullie zal het vast vele malen minder betekenis hebben, en dat is maar goed ook... want juist dat maakt het oh zo normale, en doch zo aparte nummer juist beste nummer voor mij... En er is meer dan alleen geluid wat mij er hiertoe bind Bewerkt: 14 november 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 een audio met wat storende geluidjes? kan ik er niks uit opmaken hoewel het 9 minuten lang is. 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 Niet mijn smaak, maar ik kraak het ook niet meteen af. Mooie gitaar, maar als ik nog een keer een acoustische versie tegenkom ga ik het nummer wat meer waarderen denk ik. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 Kijk, daar kan ik wat mee 9/10. Halfway There, Fantasy Or Reality The Story Unfolds & Rate Reducer vind ik wel beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2012 Ik heb dit nummer nog vaak geluisterd, toch 1 van de betere van Noisecontrollers. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2012 Nog nooit van dit nummer gehoord, maar dat maakt het alleen maar een mooiere verrassing. Mooi nummer, mooie smaak. toegevoegd aan m'n fav's 93/100 Re(-act)! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2012 Zou ik niet direct downloaden en in de trein opleggen. Niet zo zeer mijn smaak. 4/10 Normaal gezien zou ik dit maar niks vinden maar door die trailer klinkt het eigenlijk wel netjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2012 (bewerkt) heel simpel, zit verder niet heel wat speciaals in maar klinkt wel aardig, 6.5/10 Bewerkt: 19 november 2012 door Bodemloos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2012 Haha, daar hebben we bodemloos weer met zijn metal. Dit nummer vindt ik wat beter, opnieuw goed gitaar spel, en ook drumspel (noem je dat zo?) is goed. 7/10 En daar ben ik als vanouds weer met mijn hardstyle: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.