Jump to content

GTA IV PS3 - Achterlichten blijven branden


Royboow

Recommended Posts

Hallo allen,

Ik ben zojuist toen ik GTA IV Multiplayer in free mode aan het spelen was op een probleempje gestuit.

Normaal branden de achterlichten als het donker is, of als je remt, maar bij mij is het nu opeens zo dat de achterlichten ook bij het gas geven branden, wat normaal niet goed is denk ik.

Ik zal zo een filmpje uploaden

Ik hoop dat iemand me kan helpen dit te verhelpen, of te vertellen wat dit is

Dit is geen mod want ik speel op de PS3

Link to comment
Delen op andere websites

Idd misschien wat Fgras ook al zei

Misschien dat je vierkantje(weet niet wat achteruit is op PS3) blijft vast zitten

Het vierkantje is er om de voorlichten harder of zachter te doen branden, niet de achterlichten. Trouwens, wat maakt het uit dat de achterlichten nu branden of niet? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Idd misschien wat Fgras ook al zei

Misschien dat je vierkantje(weet niet wat achteruit is op PS3) blijft vast zitten

Het vierkantje is er om de voorlichten harder of zachter te doen branden, niet de achterlichten. Trouwens, wat maakt het uit dat de achterlichten nu branden of niet? :7

t was best irritant :( is nu verholpen met een paar tikken op de controller en vele keren herstarten

hier kan een :slotje: op probleem verholpen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...