Royboow Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Hallo allen, Ik ben zojuist toen ik GTA IV Multiplayer in free mode aan het spelen was op een probleempje gestuit. Normaal branden de achterlichten als het donker is, of als je remt, maar bij mij is het nu opeens zo dat de achterlichten ook bij het gas geven branden, wat normaal niet goed is denk ik. Ik zal zo een filmpje uploaden Ik hoop dat iemand me kan helpen dit te verhelpen, of te vertellen wat dit is Dit is geen mod want ik speel op de PS3 Reageren
FGras Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 misschien is het nacht? misschien ligt t aan je controller? verder zou ik t niet weten. Reageren
PrioX Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Idd misschien wat Fgras ook al zei Misschien dat je vierkantje(weet niet wat achteruit is op PS3) blijft vast zitten Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Idd misschien wat Fgras ook al zei Misschien dat je vierkantje(weet niet wat achteruit is op PS3) blijft vast zitten Het vierkantje is er om de voorlichten harder of zachter te doen branden, niet de achterlichten. Trouwens, wat maakt het uit dat de achterlichten nu branden of niet? Reageren
Royboow Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Idd misschien wat Fgras ook al zei Misschien dat je vierkantje(weet niet wat achteruit is op PS3) blijft vast zitten Het vierkantje is er om de voorlichten harder of zachter te doen branden, niet de achterlichten. Trouwens, wat maakt het uit dat de achterlichten nu branden of niet? t was best irritant is nu verholpen met een paar tikken op de controller en vele keren herstarten hier kan een op probleem verholpen Reageren
Dvt Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Als je L2 heel zacht inhoud tijdens het rijden, gaan de lampen wel aan, maar je remmen niet. Dus ik denk dat je L2 wat ingezakt is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.