sean5874 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Hallo, Ik ben nu een huizensysteem aan het maken en ik loop tegen een probleem op met de interiors. Als je in een interior bent, dan zie je bij de deur een gele marker, net als bij de gewone GTA SA. Echter, als je in de marker stapt kom je op een heel andere locatie uit als waar je was. Dit is een beetje vervelend, dus mijn vraag is: Hoe verwijder je de gele deurmarkers? Is dit überhaupt mogelijk? sean5874 Reageren
Sandra Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik denk dat je hier wel wat meer kan: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DisableInteriorEnterExits Probeer voortaan wat vaker de Wiki te gebruike, het is een heel handig hulpmiddel en je kan er alles vinden wat met scripten te maken heeft: - Pagina met alle functies - Handige scripts - Pagina met heel veel ID's - Uitleg over alle callbacks - Tutorials En ook is er een zoekfunctie beschikbaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.