willemvo Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ik zit met een probleem namelijk: er staan nergens meer auto's geparkeerd in gta IV... ik gebruik pc. Vorige week deed alles het nog goed, nu alleen niet meer:S:S iemand een idee?? ltrss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ik zit met een probleem namelijk: er staan nergens meer auto's geparkeerd in gta IV... ik gebruik pc. Vorige week deed alles het nog goed, nu alleen niet meer:S:S iemand een idee?? ltrss Op wat staat de Vehicle Density (kan je zien bij het pauze menu, onder het kopje Graphics)? Dit bepaalt namelijk hoeveel verkeer er is, en als dit op 0 staat kan dit misschien ook er voor zorgen dat er geen geparkeerde auto's zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Wat zijn je computerspecificaties? Ik denk namelijk dat hij niet goed genoeg is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Dit ligt inderdaad gewoon aan zijn videokaart, die voldoet echt compleet niet aan de eisen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
willemvo Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Dit ligt inderdaad gewoon aan zijn videokaart, die voldoet echt compleet niet aan de eisen. hoe kan het dan dat hij het eerst wel deed?? het kan idd aan de vehicle density liggen, die had ik namelijk lager gezet voor een beetere qualiteit.. EDIT: het ligt niet aan de vehicle density, en ik denk ook niet aan mijn videokaart want vantevoren stonden er wel gewoon geparkeerde autos......... geen andere mogelijkheden?? EDIT2: opgelost:D:D ik heb gewoon overal ff de default settings toegepast en nu werkt het weer! toch bedankt allemaal Bewerkt: 21 december 2009 door willemvo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.