Jump to content

Nieuwe pc voor rakkie


rakkie20

Recommended Posts

Is dat geheugen beter anders dus dan doen.

Is de kast die ik heb eigenlijk goed? Is hij stil? Het schijnt dat de fans zijn aan te passen met knoppen op die machine.

Ok, hier is de nieuwe

Alleen is de kast goed, want dan alles goed!

Waarom neem je nou de HD5970? Lees je uberhaüpt wel wat we posten?

ja ik lees :tu: Daarom heb ik beter moederbord genomen. Alleen vroeg ik me af of de kast goed en stil is. Want ik geloof dat de fans aanpasbaar zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat geheugen beter anders dus dan doen.

Is de kast die ik heb eigenlijk goed? Is hij stil? Het schijnt dat de fans zijn aan te passen met knoppen op die machine.

Ok, hier is de nieuwe

Alleen is de kast goed, want dan alles goed!

Waarom neem je nou de HD5970? Lees je uberhaüpt wel wat we posten?

ja ik lees :tu: Daarom heb ik beter moederbord genomen. Alleen vroeg ik me af of de kast goed en stil is. Want ik geloof dat de fans aanpasbaar zijn?

Nee je leest niet :zz: .

Je moet jezelf niet blind staren op de fans voor een PC, kijk voor een kast. en koop er dan aparte fans bij met een fancontroller, zo heb je altijd zelf de controle.

Moederborden kun maar van 9V-12V regelen, terwijl een fancontroller met 6 poorten, 6 fans van 5v-12v kan regelen, dus als jij stilte wil dan krijg je dat ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat geheugen beter anders dus dan doen.

Is de kast die ik heb eigenlijk goed? Is hij stil? Het schijnt dat de fans zijn aan te passen met knoppen op die machine.

Ok, hier is de nieuwe

Alleen is de kast goed, want dan alles goed!

Waarom neem je nou de HD5970? Lees je uberhaüpt wel wat we posten?

ja ik lees :tu: Daarom heb ik beter moederbord genomen. Alleen vroeg ik me af of de kast goed en stil is. Want ik geloof dat de fans aanpasbaar zijn?

Het heeft niks met het moederboard te maken maar met de proccesor.

Je betaald 2x zoveel voor de 5970.

Dan kun je altijd nog beter een 5870 CF nemen :puh:

Maar als je nu een pc besteld met een 5970 en een i7 920 dan zul je niet veel beter gamen als je een i7 920 en een 5870 hebt.

Allebei de kaarten kunnen allespellen op max aan dus waarom zou je dan 300 euro te veel betalen.

Bewerkt: door pimios
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een's geprobeerd

=1&product[243970]=1&product[245824]=1&product[225309]=1&product[210911]=1&product[35578]=1&product[245679]=1&product[7517]=1&product[226358]=1"]Klik

Edit: kijk nu een's

(jaja 12 gb is veel, maar dat is het eenigste wat het moederbord onderstuund toch?)

Bewerkt: door rico133
Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, een P55 bord ondersteund toch geen Triple Channel?

Correctie: ze hebben bij de Lynfield processors de triple channel ondersteuning eruit gesloopt en dus kan je alleen maar setjes van 2GB, 4GB of 8GB gebruiken in dual channel, anders draait alles in single channel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...