Jump to content

Probleem!


Vegeta-Z

Recommended Posts

Ik veronderstel dat je deze vertraging merkt als je online gekoppeld speelt? Dit kan zijn met multiplayer games, wanneer de servers voller zijn. Maar ook kan dit komen door de koppeling met GFWL, het systeem wat ervoor zorgt dat je stats worden geüpload.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan een mailtje te sturen naar het merk van je laptop/computer.

En dan? Gozer, als je er niks van weet, post dan ook niks.

Heb je hem de hele dag aanstaan?

Zoja; Maak een screenshot van Hardware Monitor in de ochtend en in de avond.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds wanneer worden computers in de avond slomer dan overdag? Ik gebruik mijn PC soms dagen achter elkaar zonder dat hij tussendoor uit staat, en GTA IV gaat daar echt niet slechter van lopen.

Volgens mij bedoelt de topicstater met avond en overdag de ingame situatie. Dus dat GTA IV slomer loopt als het ingame avond is. Correct me if i'm wrong. Overigens zou dat vreemd zijn, bij de meeste loopt GTA IV immers beter in de avond.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds wanneer worden computers in de avond slomer dan overdag? Ik gebruik mijn PC soms dagen achter elkaar zonder dat hij tussendoor uit staat, en GTA IV gaat daar echt niet slechter van lopen.

Volgens mij bedoelt de topicstater met avond en overdag de ingame situatie. Dus dat GTA IV slomer loopt als het ingame avond is. Correct me if i'm wrong. Overigens zou dat vreemd zijn, bij de meeste loopt GTA IV immers beter in de avond.

Mijn computer is heel erg gevoelig zeg maar, en daardoor kan -ie- maar heel weinig op een dag aan.

Het was gewoon een kwestie van uitzetten 15 minuutjes wachten en toen ging het wel weer -_-'

Maar weet iemand nog een manier om mijn savegames te wissen zonder mijn live-account te wissen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...