Jump to content

Game wissen


Vegeta-Z

Recommended Posts

Bedoel je je savegame? Die staat (denk ik) in de map Mijn Documenten>>>GTA IV User Files

Als hij de savegames bedoelt dan staat die allesinds niet daar. Savegames staan standaard in de volgende map:

Vista:

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e***************

XP:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e***************

Als je xliveless geïnstalleerd hebt dan zullen ze hier staan, maar dat zal waarschijnlijk niet het geval zijn bij jou.

Windows Vista/7: %GEBRUIKER%\Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\

Windows XP: %GEBRUIKER%\Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe werkt dit op de 360?

Op je 360 ga je naar je dashboard (xbox knop);

Meest rechter tabblad (Settings);

klik op System Settings;

klik op Memory;

Klik op het device waarop je savegame staat (Meestal Hard Drive);

Klik op Games;

Zoek GTA IV op;

Klik op GTA IV.

Vervolgens zie je een hele lijst met al je savegames. Door er op één te staan met de cursor en op A te drukken, selecteer je de savegame. Je hebt dan de volgende drie opties:

1) "Copy"

Handig als je een kleine xbox360 memory stick hebt, en je bij een kameraad verder wil spelen met je eigen savegame

2) "Move"

Als je je savegame over wil zetten naar een andere geheugenbron zonder dat er een kopie bewaard blijft

3) "Delete"

Verwijderd je savegame

In het geheugen van je console heten de savegames hetzelfde als wanneer je je save-slots ingame bekijkt, bijvoorbeeld via Game > Load. Veel moeite met de savegame vinden die je wil verwijderen zul je dus niet hebben. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je je savegame? Die staat (denk ik) in de map Mijn Documenten>>>GTA IV User Files

Als hij de savegames bedoelt dan staat die allesinds niet daar. Savegames staan standaard in de volgende map:

Vista:

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e***************

XP:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e***************

Als je xliveless geïnstalleerd hebt dan zullen ze hier staan, maar dat zal waarschijnlijk niet het geval zijn bij jou.

Windows Vista/7: %GEBRUIKER%\Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\

Windows XP: %GEBRUIKER%\Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\

Ik heb overal gezocht, en ik vond de GTA IV map maar er staat geen savegame map:(.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...