Meryn Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Hee allemaal! Ok, ik heb ongeveer 3/4 maandjes geleden GTA IV verwijdert van mijn pc. Ingisteren dacht ik erover om het weer opnieuw te installeren, dus ik cd erin doen etc. Als ik de cd erin doe krijg ik niet de setup van gta iv dus dan ga ik naar deze computer, GTA IV Disc 1. Dan dubbelklik ik op setup.exe maar dan krijg ik de Logitech GameSoftware Installer van me G15 toetsenbord? Hier wat screenshots hoe het er ongeveer dus uit ziet: #1 : #2 : #3 : #4 : Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Dank jullie wel alvast. Reageren
Sprunk Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Is dit een echte DVD in een echt station, of mount je de DVD van GTA IV? Reageren
Meryn Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Is dit een echte DVD in een echt station, of mount je de DVD van GTA IV? Dit is een echte DVD in een echt station Reageren
wesley123 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 zeg, er staat niet voor niets een autorun op F:\ zelf... Reageren
Meryn Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ok het is verholpen! Ik heb er een .iso bestand van gemaakt, uitgepakt en setup.exe en nu doet ie het wel! Najah alsnog bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.