CrossY Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Ik heb de storyline nu 100% complete, heb niet echt gehaast dus kan zijn dat er al meerdere zijn, maar toch wou ik deze delen voor de mensen die graag acces willen tot airports etc. Lees de read.txt (engels) voor meer info wat je erbij 'krijgt' Graag niet versprijden zonder de credits. Download hem hier Mirror door GTAgames.nl Veel succes, en natuurlijk heel veel plezier Gr. Dave Bewerkt: 15 juni 2005 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 100% storyline is niets bijzonders. Je moet de game 100% hebben .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 100% storyline is niets bijzonders. Je moet de game 100% hebben .. Je hoeft em niet te downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Hey bedankt man! Leuk dat je zo snel al die dingen hebt gedaan.Ik vind het zeker leuk om rond te neuzen maar ik doe het niet teveel want anders ga ik dadelijk niet meer door aan mijn eigen saved game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Hey bedankt man! Leuk dat je zo snel al die dingen hebt gedaan.Ik vind het zeker leuk om rond te neuzen maar ik doe het niet teveel want anders ga ik dadelijk niet meer door aan mijn eigen saved game. Idd, het is leuk om zelf te doen, maar zo kan je zonder cheats ook met jetpack etc. veel plezier... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 je bent wel snel moet ik zeggen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 je bent wel snel moet ik zeggen! Valt mee hoor Vondt dit alleen iets leuker dan rondrijden en niets doen.. volgens mij was het trouwens iets van 31 uur playtime, als ik niet zoveel had geslapen enzo had ik hem al begin weekend kunnen afhebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 je bent wel snel moet ik zeggen! Valt wel mee hoor. De storyline is zo moeilijk niet. De extra's daarintegen wel ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 De savegame staat nu ook op http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.264 Natuurlijk met volle credits. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Er is zelfs een 100% uitgespeelde te downloaden: Download Servers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Er is zelfs een 100% uitgespeelde te downloaden:Download Servers Die zag ik ja, die was maandag dacht ik klaar.. Even de readme gekeken van em, hij heeft ook nog geen echte 100%, wel net als ik de storyline.. daarnaast heeft hij em al een aantal keer op de ps2 uitgespeeld, dit was mijn eerste gta sa ervaring, en met veel hulp aan gtagames.nl walktrough en forum (thanks all) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dropje1989 Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Niet gehaast man voor ik hem klaar heb ben ik nog weer een week verder... :ph34r: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Niet gehaast man voor ik hem klaar heb ben ik nog weer een week verder... :ph34r: <_< Je hoeft em ook niet te gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 maar wat zijn de extra's die je dan krijgt als je m 100% hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Storyline is niet zo belangerijk je moet ook alle grafiti muren besprayen. En andere dingen maar het is wel cool dat je zo snel alles van de story line klaar hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.