Jump to content

Computer valt zomaar uit bij spel


mistery

Recommended Posts

telkens als ik flyff wil spelen start de patcher dat gaat nog goed maar zodra het scherm zwart kleur om het spel te starten krijgt mijn PC een blauw scherm en valt uit.

ik heb op de site gekeken voor de benodigdheden maar die heb ik ruimschoots ik heb windows 7 maar heb al geprobeerd om hem uit te voeren onder windows XP maar dat helpt ook niets .

als je me zou kunnen helpen ben ik je erg dankbaar. alsjeblieft help snel

alvast bedankt ^_^ .

Bewerkt: door mistery
Link to comment
Delen op andere websites

Krijg je ook een foutmelding te zien? Probeer anders op de een of andere manier die foutmelding vast te leggen, zodat je de code in kan typen op Google, daarmee word er vaak al wat meer duidelijk over de toedracht van het blauwe scherm.

Link to comment
Delen op andere websites

nee er komt geen foutmelding te staan

Start je pc opnieuw op, en druk op F8, dan krijg je je boot menu te zien, selecteer je je harde schijf, druk je enter, en druk je weer op F8 en krijg je een zwart scherm met witte letters met allerlei opties, zoals Veilige modus/Safe mode etc.

Zoek daarin 'Disable automatic system restart on system failure', of een vergelijkbare Nederlandse vertaling ervan.

Selecteer deze, en druk op enter, en speel het spel weer tot je je BSOD(blauwe scherm) krijgt, en dan heb je een foutmelding dat volgens mij begint met F en eindigt met een hoop letters en cijfers, schrijf dit ergens op, en zoek het daarna op met google.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...