NickyHendriks Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Hallo, Je kent ze wel, stoelen in de vorm van een ei, ik vind die dingen echt super gaaf, maar weet iemand misschien waar ik ze kan kopen? Groetjes, Zammy Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 kijken op internet? en PS.ik vind die dingen ect lelijk Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Als ik soms eens in die 2e hands zaakjes kijk zie ik ze soms nog wel staan. Neem daar maar eens een kijkje. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Tja.. Op google kom ik niet veel verder dan één stoel voor 750 euro, en dat geld heb ik niet... Ik zoek er gewoon eentje voor niet meer van 50 euro... Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ah, je gaat voor de sixties-look? Het zijn design-dingen, dus doorgaans aardig aan de prijs (zeker als je ze in de speciaalzaken waar je ze wel 'ns tegenkomt koop). Ik denk dat je beste gok tweedehands-sites is. Naast "egg chair" kun je ook zoeken op "bubble chair" of "ball chair". EDIT @ hierboven: als je budget €50,= is, dan zou ik niet al te veel hoop koesteren. Reageren
Cabyon Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Of Zammy, bedoel je zo'n eivormige stoel uit de Gamma-reclames? (Die je op kunt hangen aan het plafond). Bewerkt: 21 december 2009 door Cabyon Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Je hebt ook van die stoelen van plastic met alleen de onderkant van een egg, dat zit ook heerlijk, ook weer een design ding denk ik. Helaas ken ik de naam daar niet van Ik ga denk ik morgen gewoon eens kijken op de woonboulevard hier in de buurt , eerst wilde ik ff op de site van Ikea kijken maar daar kon ik hem zo niet vinden En toch had ik hem daar ergens wel eens gezien. @Cabby: Kan wel, hoe zien die eruit? Bewerkt: 21 december 2009 door Zamg0d1 Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Het is een typisch design ding uit de jaren 60 en als je die nu wilt kopen zul je aardig diep in de buidel moeten tasten. Ik heb er ooit eentje zien hangen bij Loods 7 en die was aardig duur (weet niet meer hoe duur precies), maar ik denk dat je met 50 euro nergens komt. Reageren
Royboow Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Het is een typisch design ding uit de jaren 60 en als je die nu wilt kopen zul je aardig diep in de buidel moeten tasten. Ik heb er ooit eentje zien hangen bij Loods 7 en die was aardig duur (weet niet meer hoe duur precies), maar ik denk dat je met 50 euro nergens komt. Niet denken, je komt met 50 nergens. of je moet er een hebben die helemaal uitgeleefd is... je heb meer kans op een playboy in een rieten stoel voor 50 euro dan zo'n eivormige stoel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.