Jump to content

Eivormige stoel


NickyHendriks

Recommended Posts

Ah, je gaat voor de sixties-look? :puh: Het zijn design-dingen, dus doorgaans aardig aan de prijs (zeker als je ze in de speciaalzaken waar je ze wel 'ns tegenkomt koop). Ik denk dat je beste gok tweedehands-sites is. Naast "egg chair" kun je ook zoeken op "bubble chair" of "ball chair".

EDIT @ hierboven: als je budget €50,= is, dan zou ik niet al te veel hoop koesteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt ook van die stoelen van plastic met alleen de onderkant van een egg, dat zit ook heerlijk, ook weer een design ding denk ik. Helaas ken ik de naam daar niet van :N Ik ga denk ik morgen gewoon eens kijken op de woonboulevard hier in de buurt :), eerst wilde ik ff op de site van Ikea kijken maar daar kon ik hem zo niet vinden :N En toch had ik hem daar ergens wel eens gezien.

@Cabby: Kan wel, hoe zien die eruit? :D

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Het is een typisch design ding uit de jaren 60 en als je die nu wilt kopen zul je aardig diep in de buidel moeten tasten. Ik heb er ooit eentje zien hangen bij Loods 7 en die was aardig duur (weet niet meer hoe duur precies), maar ik denk dat je met 50 euro nergens komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een typisch design ding uit de jaren 60 en als je die nu wilt kopen zul je aardig diep in de buidel moeten tasten. Ik heb er ooit eentje zien hangen bij Loods 7 en die was aardig duur (weet niet meer hoe duur precies), maar ik denk dat je met 50 euro nergens komt.

Niet denken, je komt met 50 nergens. of je moet er een hebben die helemaal uitgeleefd is... je heb meer kans op een playboy in een rieten stoel voor 50 euro dan zo'n eivormige stoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...