thew78 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) ik weet NIET welke versie ik heb. als ik een v1 safegame download, heb ik error, tevens bij een v2 safegame. hoe kom ik erachter welke versie ik heb of hoe haal ik dit weg? want ik had ooit een v2 gedownload, die werkte prima, maar sinds een tijdje kan ik GEEN nieuwe downloaden, want die werken niet! dus: 1. hoe kom ik er achter welke versie ik heb? 2. hoe verhelp ik dit? Bewerkt: 21 december 2009 door thew78 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Dit is al regelmatig gevraagd maar laat ik je eens helpen. Start het spel op. In het hoofdmenu staat rechts onderin welke versie je hebt. Er was ook iets in je SA Userfiles map met de savegames. En de grote van dat bestandje is verschillend. Alleen ik weet nu even niet hoe groot de V1 en de V2 versies zijn. EDIT: Ik heb even opgezocht als je bestandje 568 KB groot is is het een versie 1 file. is hij 562 KB dan is het een V2 file. EXtra info vind je HIER EDIT2: Zie nu pas VWO-er Was eerder met het neerzetten van een link. Bewerkt: 21 december 2009 door Rinaldootje Reageren
thew78 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) ! D:\Documents and Settings\Mijn Account\Bureaublad\V1_Files.rar: Onverwacht einde van archief ! D:\Documents and Settings\Mijn Account\Bureaublad\V1_Files.rar: CRC niet correct. Het bestand script.img is beschadigd ! D:\Documents and Settings\Mijn Account\Bureaublad\V1_Files.rar: Onverwacht einde van archief Bewerkt: 21 december 2009 door thew78 Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 ! D:\Documents and Settings\Mijn Account\Bureaublad\V1_Files.rar: Onverwacht einde van archief ! D:\Documents and Settings\Mijn Account\Bureaublad\V1_Files.rar: CRC niet correct. Het bestand script.img is beschadigd ! D:\Documents and Settings\Mijn Account\Bureaublad\V1_Files.rar: Onverwacht einde van archief Geen administrele rechten, ben je admin van de computer? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Er was ook iets in je SA Userfiles map met de savegames. En de grote van dat bestandje is verschillend. Alleen ik weet nu even niet hoe groot de V1 en de V2 versies zijn. EDIT: Ik heb even opgezocht als je bestandje 568 KB groot is is het een versie 1 file. is hij 562 KB dan is het een V2 file. Dat klopt niet helemaal. Het is niet de grootte van de savegame, maar de grote van de scipt.img (correct me if i'm wrong ). Die bevind zich in de data map in C > Program Files > Rockstar Games > San Andreas. Edit@ Hieronder: Mierenneuken FTW! Bewerkt: 21 december 2009 door Ghost_Rider Reageren
Dakendak Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Er was ook iets in je SA Userfiles map met de savegames. En de grote van dat bestandje is verschillend. Alleen ik weet nu even niet hoe groot de V1 en de V2 versies zijn. EDIT: Ik heb even opgezocht als je bestandje 568 KB groot is is het een versie 1 file. is hij 562 KB dan is het een V2 file. Dat klopt niet helemaal. Het is niet de grootte van de savegame, maar de grote van de scipt.img (correct me if i'm wrong ). Die bevind zich in de data map in C > Program Files > Rockstar Games > San Andreas. Dat klopt niet helemaal. Het is niet C, maar C: Reageren
patrick1995 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Savegames die niet werken kan ook komen doordat je bijvoorbeeld de n00bmode hebt geinstalleerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.