Jump to content

v3?


thew78

Recommended Posts

ik weet NIET welke versie ik heb.

als ik een v1 safegame download, heb ik error, tevens bij een v2 safegame.

hoe kom ik erachter welke versie ik heb of hoe haal ik dit weg?

want ik had ooit een v2 gedownload, die werkte prima, maar sinds een tijdje kan ik GEEN nieuwe downloaden, want die werken niet! dus:

1. hoe kom ik er achter welke versie ik heb?

2. hoe verhelp ik dit?

Bewerkt: door thew78
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is al regelmatig gevraagd maar laat ik je eens helpen.

Start het spel op.

In het hoofdmenu staat rechts onderin welke versie je hebt.

Er was ook iets in je SA Userfiles map met de savegames. En de grote van dat bestandje is verschillend. Alleen ik weet nu even niet hoe groot de V1 en de V2 versies zijn.

EDIT: Ik heb even opgezocht als je bestandje 568 KB groot is is het een versie 1 file.

is hij 562 KB dan is het een V2 file.

EXtra info vind je HIER

EDIT2: Zie nu pas VWO-er Was eerder met het neerzetten van een link.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

! D:\Documents and Settings\Mijn Account\Bureaublad\V1_Files.rar: Onverwacht einde van archief

! D:\Documents and Settings\Mijn Account\Bureaublad\V1_Files.rar: CRC niet correct. Het bestand script.img is beschadigd

! D:\Documents and Settings\Mijn Account\Bureaublad\V1_Files.rar: Onverwacht einde van archief

Bewerkt: door thew78
Link to comment
Delen op andere websites

! D:\Documents and Settings\Mijn Account\Bureaublad\V1_Files.rar: Onverwacht einde van archief

! D:\Documents and Settings\Mijn Account\Bureaublad\V1_Files.rar: CRC niet correct. Het bestand script.img is beschadigd

! D:\Documents and Settings\Mijn Account\Bureaublad\V1_Files.rar: Onverwacht einde van archief

Geen administrele rechten, ben je admin van de computer?

Link to comment
Delen op andere websites

Er was ook iets in je SA Userfiles map met de savegames. En de grote van dat bestandje is verschillend. Alleen ik weet nu even niet hoe groot de V1 en de V2 versies zijn.

EDIT: Ik heb even opgezocht als je bestandje 568 KB groot is is het een versie 1 file.

is hij 562 KB dan is het een V2 file.

Dat klopt niet helemaal. Het is niet de grootte van de savegame, maar de grote van de scipt.img (correct me if i'm wrong nosmile.gif ). Die bevind zich in de data map in C > Program Files > Rockstar Games > San Andreas.

Edit@ Hieronder: Mierenneuken FTW!

Bewerkt: door Ghost_Rider
Link to comment
Delen op andere websites

Er was ook iets in je SA Userfiles map met de savegames. En de grote van dat bestandje is verschillend. Alleen ik weet nu even niet hoe groot de V1 en de V2 versies zijn.

EDIT: Ik heb even opgezocht als je bestandje 568 KB groot is is het een versie 1 file.

is hij 562 KB dan is het een V2 file.

Dat klopt niet helemaal. Het is niet de grootte van de savegame, maar de grote van de scipt.img (correct me if i'm wrong nosmile.gif ). Die bevind zich in de data map in C > Program Files > Rockstar Games > San Andreas.

Dat klopt niet helemaal. Het is niet C, maar C:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...