I.O. Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Hoi, kan iemand mij uitleggen, of een tutorial geven hoe je precies een render op een achtergrond plaatst? Want als ik een mooie 8ergrond heb gemaakt en wil de render er in plaatsen neemt ie de witte achtergrond ook mee, en heb ik als nog NIETS mvg i.o. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Uit de Adobe Photoshop Guide: Hoe zet je een plaatje in een signature?Belangrijk: Je kunt geen gif bestanden meeslepen naar je document, in jou geval signature. Stap 1: Open het plaatje in photoshop. Ga naar New > Open en kies het plaatje dat je wilt openen. Stap 2: Klik de move-tool (sneltoets = V) aan met je linkermuisknop. Nu heb je de tool, move-tool aangeklikt. In de screen zie je links boven een rood vierkantje met daar in het midden de move-tool Screen: Stap 3: Je kunt nu met de move-tool ingedrukt (met linkermuisknop) op je plaatje klikken, en dan kun je hem meeslepen naar je signature en daar laat je hem los. Bewerkt: 21 december 2009 door Jesperkaj Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.