Ahiraz Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 misschien is deze vraag al gesteld maar hoe kan het dat ik niet naar de Diedier Sachs kan ? er staat niet zo'n kleren tekentje op de kaart en bij de winkel zelf niet zo'n geel orkaantje :angry: hmm Reageren
el burro Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 dat komt waarscijnlijk omdat je nog niet genoeg opdrachten hebt gedaan gewoon verder spelen en maar wachten Reageren
Spacecraft Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 Je kan pas tegen het einde van het spel naar Didier Sachs. Inderdaad nog even wachten dus. Reageren
Ahiraz Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 hey bedankt jongens aprreciate it Reageren
Fleshreaper Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 wat kan je in deze zaak kopen dan ? (kleren snap ik ja) maar hele dure ofzo ? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 idd hele dure kleiding zoals een tuxedo en dergelijke die dingen kosten ongeveer 4500 dollar echt een hele dure zaak is het Reageren
.Levi. Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 wat kan je in deze zaak kopen dan ? (kleren snap ik ja)maar hele dure ofzo ? Je kan daar hele mooie smokings kopen. Je kunt ook dure sieraden kopen bv: mooie goude horloge. Mooie hoeden en schoenen allemaal heel netjes ziet het er uit. Maar alles is wel erg duur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.