Axelectric_ Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ik heb 2 vraagjes over de Multiplayer: Hoe kan ik een spel joinen? Als ik de multiplayer start moet ik altijd een spel MAKEN. Wat is de bedoeling van de Party Mode? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ik heb 2 vraagjes over de Multiplayer: Hoe kan ik een spel joinen? Als ik de multiplayer start moet ik altijd een spel MAKEN. Wat is de bedoeling van de Party Mode? Als je steeds een spel moet maken doe je of iets verkeerd of je kan geen bestaande vinden en party mode is bedoelt om iedereen bij elkaar te halen om daarna in een party te gaan gamen want de leider kan dan een game mode uitkiezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Hoe je moet joinen weet ik niet op ps3. Party mode is gewoon los gaan hoe je wilt, eigenlijk soort freemode. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axelectric_ Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Hoe je moet joinen weet ik niet op ps3. Party mode is gewoon los gaan hoe je wilt, eigenlijk soort freemode. Oh, ok. Nu moet ik alleen nog te weten komen hoe je moet joinen ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axelectric_ Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Nog een vraagje: Hoe verander ik van team als het bv team deathmatch is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Game joinen: Quick Match > Ranked of Custom > Kies de multiplayer mode die je wilt joinen. Vervolgens wordt je vanzelf in een server gemikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axelectric_ Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Game joinen: Quick Match > Ranked of Custom > Kies de multiplayer mode die je wilt joinen. Vervolgens wordt je vanzelf in een server gemikt. Euhm, ik zie 'Ranked of Costum' niet staan in 'Quick Match'... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axelectric_ Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Als ik uitgenodigd word voor een spel en ik accepteer die, staat er: "This game session does not longer exist. Returning to single player." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.