Runner030 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Hallo, Ik heb een mod gedownload. http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=246&start=63&orderBy= (De Honda CRF250R v2) Ik heb alles gedaan wat in de README stond, en als ik hem ingame spawn, dan hoor ik alleen het geluid van de crossmotor, maar ik zie hem niet.. Kan iemand me helpen? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Heb je de txd wel in de gta3.img gedaan? Want ik heb hem nu ook even gedownload en er lijkt mij niets mis mee. Gewoon de twee bestanden in de gta3.img doen en je bent klaar. Ik heb hem ook even getest en bij mij doet hij het prima. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Vergeet ook niet op "Rebuild Archive" te drukken (bij commands), want dat vergeten mensen nogal eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.