SNIPER44 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik heb een signature gemaakt voor een vriend van me. Daarom dat er Chronuz bij staat als naam. rates zijn welkom. Hints & tips van wat er beter kan ect is ook zeer welkom. gr sniper Reageren
PrioX Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 (bewerkt) Heel mooi gedaan 9/10 Ik wil nog steeds dat ik dit kan Bewerkt: 22 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren
Dakendak Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Mooi, alleen is hij wat leeg, en zijn de afbeeldingen niet zo duidelijk. Reageren
woveriene Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Mooi, alleen is hij wat leeg, en zijn de afbeeldingen niet zo duidelijk. Helemaal mee eens... maar alsnog heel mooi gedaan 9/10 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Mooi, alleen is hij wat leeg, en zijn de afbeeldingen niet zo duidelijk. Ok bedankt, ik zal er rekening mee houden. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Helaas vind ik dit helemaal niet zo mooi, Ik vind de renders niet bij elkaar passen en de tekst past er ook niet bij En het witte vind ik ook niet echt mooi 3/10 :$ Bewerkt: 23 december 2009 door BanaanDaan Reageren
Emaitroy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 ik vind 'm ook niet mooi :$ het past niet bij elkaar en echt veel effecten zitten er niet in.... 4/10 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Helaas vind ik dit helemaal niet zo mooi, Ik vind de renders niet bij elkaar passen en de tekst past er ook niet bij En het witte vind ik ook niet echt mooi 3/10 :$ Het witte is eigenlijk een transparant deel. ik vind 'm ook niet mooi :$ het past niet bij elkaar en echt veel effecten zitten er niet in.... 4/10 Ook allebei bedankt voor de negatieve commentaar, hier leer ik ook uit. Ik zal dus verder proberen om het wat meer op te vullen en betere passende renders en lettertypes te gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.