Jump to content

Mijn PC in elkaar bouwen

Recommended Posts

Geplaatst:
Geil :-(, dat moet stroom vreten.

Kan goed kloppen, naja ik heb nog geen klachten van me pa gehad dat de stroomrekening hoger is. :puh:

• Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mania-92

17

• Blastov

12

• Marius

11

• Le MrG

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Volgende vraag:

Asus GeForce 7900 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI-I) EN7900GT... € 275,37

of

Asus Radeon X1900 XT 512MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI, ViVo) X1900X... € 261,-

Benchmarks:

http://tweakers.net/reviews/628/2

Die X1900 XT scoort verdacht goed als je zijn prijs ziet, wat is het best?

Geplaatst:
Volgende vraag:

of

Benchmarks:

http://tweakers.net/reviews/628/2

De X1900XT lijkt mij beter que prestaties (vooral afgaand op benchmarks). Maar je kan natuurlijk de 7900 beter vinden om verschillende andere redenen.

Geplaatst:

Nou kijk, het is meer een keuze aan je zelf of je een Nvidia of ATI kaart wil. Persoonlijk heb ik een hekel aan die stinkkaarten van ATI. Denk er wel bij dat die ATI kaart 2x zoveel geheugen heeft.

Geplaatst:
Nou kijk, het is meer een keuze aan je zelf of je een Nvidia of ATI kaart wil. Persoonlijk heb ik een hekel aan die stinkkaarten van ATI. Denk er wel bij dat die ATI kaart 2x zoveel geheugen heeft.

En dat ie in praktijk net iets sneller is. ;)

Geplaatst:
Volgende vraag:

of

De x1900 XT is natuurlijk beter, zelf heb ik een XTX versie. De 7900 mag misschien een hogere klok hebben maar de x1900 heeft een betere (en snellerre) HDR en shader model 3.0 renderer dan de 7900. Tevens is de x1900 gemaakt voor games die de komende jaren gaan komen.

Trouwens altijd dat gezeur over meer geheugen. Hoe hoger de resolutie van je monitor en hoe hoger de settings in je spel hoe meer geheugen je nodig hebt. Dus als je bijvoorbeeld in 1024X768 speelt dan is zelfs 256mb genoeg. Een videokaart met 512mb zoals deze(x1900) zijn eigenlijk bedoelt als high-end kaarten voor een 20" monitor en groter.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Persoonlijk zou ik gaan voor de X1900 XT, Het is echt een prachtkaart en je kijkt er ver mee in de toekomst voor de games

• 1 maand later...
Geplaatst:
Is dit een goeie PC?

Ja, het is zon Kant En Klare vraag. Ik weet zelf meer van Software af dan Hardware.

Hier is de link:Klikkie De Klik

Heb zelf ook een pc van de Presario serie en kan maar een ding zeggen, niet kopen! Hiervoor heb ik een aantal redenen.

a. Vannallerlei zooi staat erop

b. Veel eigen merk stuf die soms niet compatible met andere hardware is.

Geplaatst:

Hier is nog 1 van HP, Daar zit ik nu op.

Maar ik zou zelf ook een PC daarvan willen hebben.

En in deze past Sowieso geen dikke video kaart. Zit er al in op het moederbord dacht ik,

Link : Hier

Geplaatst:
Hier is nog 1 van HP, Daar zit ik nu op.

Maar ik zou zelf ook een PC daarvan willen hebben.

En in deze past Sowieso geen dikke video kaart. Zit er al in op het moederbord dacht ik,

Link : Hier

Je kunt ook gewoon een pc laten samenstellen dit kan oa in de kleine computerwinkels (meestal) en Alternate.nl ed.

Geplaatst:

Ik heb toch liever een Kant en klaar ding, Gaat wat sneller. En ik moet ook nog een beeldscherm.

Ik ben van plan een 17" Tft flatscreen

Dus dat ding is dan de beste optie.

Geplaatst:
Ik heb toch liever een Kant en klaar ding, Gaat wat sneller. En ik moet ook nog een beeldscherm.

Ik ben van plan een 17" Tft flatscreen

Dus dat ding is dan de beste optie.

Denk er goed aan dat een goed tft schermpje tot al gauw 300 euro kost. Ik zou trouwens ook gewoon voor 19 inc gaan het prijsverschil is minimaal.

Goed schermpje trouwens.

Geplaatst:
Ik wil wel van Misco.nl goede levering.

Deze :

17"

Of die :

19"

Hierbij wil ik even melden dat mijn gepost schermpje echt stukken beter is.

Deze 2 hebben maar een responsetijd van 16 en 8 ms waarbij die van mij een responsetijd van 2ms heeft. Daarbij komt dat het beeld contrast van de mijne beter is met 700:1 tegenover 500:1 van die 2 van jou. Voor de rest zijn de 19" schermen hetzelfde maar het prijsverschil is miniem. En 2ms responsetijd is echt wel geil in games.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...