ifc3 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Ik wil wel van Misco.nl goede levering. Deze : 17" Of die : 19" Hierbij wil ik even melden dat mijn gepost schermpje echt stukken beter is. Deze 2 hebben maar een responsetijd van 16 en 8 ms waarbij die van mij een responsetijd van 2ms heeft. Daarbij komt dat het beeld contrast van de mijne beter is met 700:1 tegenover 500:1 van die 2 van jou. Voor de rest zijn de 19" schermen hetzelfde maar het prijsverschil is miniem. En 2ms responsetijd is echt wel geil in games. Ik heb zelf een LG 194WT-SF (19" Widescreen) gekocht voor 199,- (nieuw he, gekocht in dec 06) Contrast: 2000:1 Responsetijd: 5ms Resolutie: 1440X900 Ik ben er erg tevreden mee (prijs/specs), deze is zeker aan te raden voor gamen, zeker met dit hoge contrast (denk aan GTA als het donker is: je ziet nog steeds goed alles duidelijk, wat op mijn oude crt niet zo was). Reageren
GTA_XP Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Oh man, is het mogelijk een hardware in een laptop te vervangen? Want ik heb de SLECHTSTE proccesor van de hel wereld, waarom: het is een Intel pentium D op het lichtnet is ie 1.73 GHz maar op de accu is ie.............................................................................. ..................795 MHz Daarom dat mijn SA traag loopt in veel verkeer. heb 1014 MB RAM en 128 MB videokaart Intel Graphics accelerator 910/915. Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) Oh man, is het mogelijk een hardware in een laptop te vervangen?Want ik heb de SLECHTSTE proccesor van de hel wereld, waarom: het is een Intel pentium D op het lichtnet is ie 1.73 GHz maar op de accu is ie.............................................................................. ..................795 MHz Daarom dat mijn SA traag loopt in veel verkeer. heb 1014 MB RAM en 128 MB videokaart Intel Graphics accelerator 910/915. Nee, je kunt geen moederbord vervangen, waar de videokaart inzit. Die CPU is wel snel genoeg, maar de videokaart niet. (zo te zien heeft hij 2mb geheugen (de rest is DVMT, die andere 8 voor het intel® koelsysteem). Het is nu zeker te laat om hem te ruilen voor een met een ati xpress 200 of een Geforce go 7300? ps. ik denk niet dat het een Pentium D processor is, maar eerder een Pentium M. Bewerkt: 17 maart 2007 door ifc3 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Nee, je kunt geen moederbord vervangen, waar de videokaart inzit. Die CPU is wel snel genoeg, maar de videokaart niet. (zo te zien heeft hij 2mb geheugen (de rest is DVMT, die andere 8 voor het intel® koelsysteem). Het is nu zeker te laat om hem te ruilen voor een met een ati xpress 200 of een Geforce go 7300? ps. ik denk niet dat het een Pentium D processor is, maar eerder een Pentium M. Heh hoe bedoel je 2 MB!? Reageren
ifc3 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) Nee, je kunt geen moederbord vervangen, waar de videokaart inzit. Die CPU is wel snel genoeg, maar de videokaart niet. (zo te zien heeft hij 2mb geheugen (de rest is DVMT, die andere 8 voor het intel® koelsysteem). Het is nu zeker te laat om hem te ruilen voor een met een ati xpress 200 of een Geforce go 7300? ps. ik denk niet dat het een Pentium D processor is, maar eerder een Pentium M. Heh hoe bedoel je 2 MB!? Je hebt een 2mb shared videokaart, dus 2mb geheugen van het werkgeheugen is voor de videokaart, wat bij onboard ook het totaal betekend. EDIT: Daarmee bedoel ik dus dat het aan je videokaart ligt. Bewerkt: 17 maart 2007 door ifc3 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Nee, je kunt geen moederbord vervangen, waar de videokaart inzit. Die CPU is wel snel genoeg, maar de videokaart niet. (zo te zien heeft hij 2mb geheugen (de rest is DVMT, die andere 8 voor het intel® koelsysteem). Het is nu zeker te laat om hem te ruilen voor een met een ati xpress 200 of een Geforce go 7300? ps. ik denk niet dat het een Pentium D processor is, maar eerder een Pentium M. Heh hoe bedoel je 2 MB!? Je hebt een 2mb shared videokaart, dus 2mb geheugen van het werkgeheugen is voor de videokaart, wat bij onboard ook het totaal betekend. EDIT: Daarmee bedoel ik dus dat het aan je videokaart ligt. Waar haal jij die info vandaan? Mijn videokaart is zeker een gedeeld 128 mb. Reageren
ifc3 Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Nee, je kunt geen moederbord vervangen, waar de videokaart inzit. Die CPU is wel snel genoeg, maar de videokaart niet. (zo te zien heeft hij 2mb geheugen (de rest is DVMT, die andere 8 voor het intel® koelsysteem). Het is nu zeker te laat om hem te ruilen voor een met een ati xpress 200 of een Geforce go 7300? ps. ik denk niet dat het een Pentium D processor is, maar eerder een Pentium M. Heh hoe bedoel je 2 MB!? Je hebt een 2mb shared videokaart, dus 2mb geheugen van het werkgeheugen is voor de videokaart, wat bij onboard ook het totaal betekend. EDIT: Daarmee bedoel ik dus dat het aan je videokaart ligt. Waar haal jij die info vandaan? Mijn videokaart is zeker een gedeeld 128 mb. Uit het ram geheugen van jouw pc. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Uit het ram geheugen van mijn pc? Maar die is toch alleen voor het verwerken van programma's? Reageren
ifc3 Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Uit het ram geheugen van mijn pc?Maar die is toch alleen voor het verwerken van programma's? Shared betekend dat ie het van het ram-geheugen aftrekt, en dat je dus als ze ze beide gebruikt, moet de bandbreedte dus ook gedeeld worden, dat neemt snelheid en je hebt Intel dat neemt t.o.v. de Nvidia kaart waarmee ze beweren te concurreren 50% prestaties, daar komt nog bovenop dat de Intel X/GMA series maximaal 8mb shared geheugen kunnen hebben en zelf helemaal geen geheugen hebben. Die processor van jouw is volgens mijn benchmark ongeveer evensel als een Pentium 4 2,6GHZ (voor op de desktop), dus dat is zeker voor een laptop echt niet slecht. Die lage framerates bij GTA San Andreas liggen Vast & Zeker aan je Intel Intergrated Graphics. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Uit het ram geheugen van mijn pc?Maar die is toch alleen voor het verwerken van programma's? Shared betekend dat ie het van het ram-geheugen aftrekt, en dat je dus als ze ze beide gebruikt, moet de bandbreedte dus ook gedeeld worden, dat neemt snelheid en je hebt Intel dat neemt t.o.v. de Nvidia kaart waarmee ze beweren te concurreren 50% prestaties, daar komt nog bovenop dat de Intel X/GMA series maximaal 8mb shared geheugen kunnen hebben en zelf helemaal geen geheugen hebben. Die processor van jouw is volgens mijn benchmark ongeveer evensel als een Pentium 4 2,6GHZ (voor op de desktop), dus dat is zeker voor een laptop echt niet slecht. Die lage framerates bij GTA San Andreas liggen Vast & Zeker aan je Intel Intergrated Graphics. Ja helaas wel. Maar op allerlaagste settings van san andreas kan ik gelukkig toch wel spelen. Reageren
Gtakiller94 Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Kan iemand mij helpe ik wil ook een goede GAME PC Tussen de 700-800 Hij moet CoD4 aan kunnen 'Aanbevolen Systeem eisen' CPU: 2.4 GHz dual core een betere CPU is aanbevolen. RAM: 1GB voor XP; 2GB voor Vista is aanbevolen. Hardeschijf: 8GB vrije ruimte op de hardeschijf. Video kaart: 3.0 Shader Support is aanbevolen. Nvidia Geforce 7800 of beter , ATI Radeon X1800 of een betere kaart. NEED HULP .... (Ik hoef geen Beeld en Toetsenbord en Muis nodig) En geen berstuuringsysteem (heb hier een Windows vista CD leggen) Reageren
Naudin Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 als je zelf alle onderdelen los koopt en hem zelf in elkaar zet ben je veel minder kwijt dan 700-800 Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Kan iemand mij helpe ik wil ook een goede GAME PCTussen de 700-800 Hij moet CoD4 aan kunnen 'Aanbevolen Systeem eisen' CPU: 2.4 GHz dual core een betere CPU is aanbevolen. RAM: 1GB voor XP; 2GB voor Vista is aanbevolen. Hardeschijf: 8GB vrije ruimte op de hardeschijf. Video kaart: 3.0 Shader Support is aanbevolen. Nvidia Geforce 7800 of beter , ATI Radeon X1800 of een betere kaart. NEED HULP .... (Ik hoef geen Beeld en Toetsenbord en Muis nodig) En geen berstuuringsysteem (heb hier een Windows vista CD leggen) Als je wil dat iemand een systeem voor je samensteld kan je het beste een nieuw topic openen in het Hardware forum Greetz Reageren
SamShine Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Kan iemand mij helpe ik wil ook een goede GAME PCTussen de 700-800 Hij moet CoD4 aan kunnen 'Aanbevolen Systeem eisen' CPU: 2.4 GHz dual core een betere CPU is aanbevolen. RAM: 1GB voor XP; 2GB voor Vista is aanbevolen. Hardeschijf: 8GB vrije ruimte op de hardeschijf. Video kaart: 3.0 Shader Support is aanbevolen. Nvidia Geforce 7800 of beter , ATI Radeon X1800 of een betere kaart. NEED HULP .... (Ik hoef geen Beeld en Toetsenbord en Muis nodig) En geen berstuuringsysteem (heb hier een Windows vista CD leggen) Als je wil dat iemand een systeem voor je samensteld kan je het beste een nieuw topic openen in het Hardware forum Greetz Maar hier lukt het overigens ook prima hoor :O In november komt de 8800 GT voor € 225,-, die tussen de GTS en de GTX in gaat zitten qua prestaties maar dus goedkoper is dan de kleinste GTS. Ik denk dat je dan die beter kan halen en je dus nog even moet wachten. Maar hij zal het wachten waard zijn! Reageren
SamShine Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Kan iemand mij helpe ik wil ook een goede GAME PCTussen de 700-800 Hij moet CoD4 aan kunnen 'Aanbevolen Systeem eisen' CPU: 2.4 GHz dual core een betere CPU is aanbevolen. RAM: 1GB voor XP; 2GB voor Vista is aanbevolen. Hardeschijf: 8GB vrije ruimte op de hardeschijf. Video kaart: 3.0 Shader Support is aanbevolen. Nvidia Geforce 7800 of beter , ATI Radeon X1800 of een betere kaart. NEED HULP .... (Ik hoef geen Beeld en Toetsenbord en Muis nodig) En geen berstuuringsysteem (heb hier een Windows vista CD leggen) Als je wil dat iemand een systeem voor je samensteld kan je het beste een nieuw topic openen in het Hardware forum Greetz Maar hier lukt het overigens ook prima hoor :O In november komt de 8800 GT voor € 225,-, die tussen de GTS en de GTX in gaat zitten qua prestaties maar dus goedkoper is dan de kleinste GTS. Ik denk dat je dan die beter kan halen en je dus nog even moet wachten. Maar hij zal het wachten waard zijn! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.