Don Corleone Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 Hallo. bij mij werken links onder-rechts onder-links boven-rechts boven niet. ik heb van alles al geprobeerd met 5-1, 5-3, 5-9, 5-7 enz. wie kan mij verder helpen. en aan de walktrhoug heb ik ook niks dus dan weet je het!!!!! Reageren
el burro Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 kijk eens bij instellingen en dan kijken wat voor toetsen voor die optie's staan Reageren
Don Corleone Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 halloo. ik heb al gekeken, en hij doet nog niets, ik heb de toetsen veranderd enzo....maar het lukt nog niet Reageren
CrossY Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) Euh... 5,1? 5,3? 5,9? volgens mij moet je 2,4,6 en 8 gebruiken, en die combineren voor schuin (bij mij gingen alle schuine fout, maar had genoeg punten om te halen...) Ohja, en het gaat wel om numpad toetsen hé :blink: Bewerkt: 15 juni 2005 door CrossY Reageren
Don Corleone Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 haha bedankt ik zal het als ik uit school kom gelijk gaan proberen!!! greets Don Corleone Reageren
asperitas Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 ja, voor schuin naar linksboven doe je gewoon 4-8, naar rechtsboven 8-6 en voor onder is dan ook wel duidelijk Reageren
Respol1980 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Als ik te snel druk, dan hopt de auto niet meer. Druk ik dan te snel, moet het dan langzamer, wat doe ik verkeerd. Als er een snelle knoppen combinatie kom, dan red ik het niet. Hij doet dan niks... plz help me!! Reageren
Bollino Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Als ik te snel druk, dan hopt de auto niet meer. Druk ik dan te snel, moet het dan langzamer, wat doe ik verkeerd. Als er een snelle knoppen combinatie kom, dan red ik het niet. Hij doet dan niks... plz help me!! je zegt het eienlijk zelf al je drukt te snel dus ja je moet langzamer drukken succes :rolleyes: Reageren
Bollino Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Als ik te snel druk, dan hopt de auto niet meer. Druk ik dan te snel, moet het dan langzamer, wat doe ik verkeerd. Als er een snelle knoppen combinatie kom, dan red ik het niet. Hij doet dan niks... plz help me!! je zegt het eigenlijk zelf al je drukt te snel dus ja je moet langzamer drukken succes :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.