Jump to content

Gta IV Filmpjes Missies


Pete-R

Recommended Posts

Ik heb sinds afgelopen week een nieuwe computer na lang sparen. Het volgende heb ik gekocht.

Processor: Amd Phenom X4 955 3.20GHz

Geheugen: 4 gb ram DDR3

Videokaart: Ati Radeon HD 5700 (Snelheid:850 MHz,geheugen:1024mb, Geheugenbus: 128 bit

Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 32 bits

Mijn drivers zijn up to date, mijn computer haalt ruimschoots de systeemeisen, het spel is orgineel en geüpdatet tot de laatste patch van november dit jaar, maar toch ondervind ik problemen.

Als ik aan het spelen ben en ik begin aan een missie dan heb ik soms ineens zwart beeld. Dit is niet altijd het geval. De ondertiteling gaat door elkaar heen lopen en na het filmpje heb ik een heel raar beeld(geen framedrops!). Ik heb hier geen foto van kunnen maken aangezien print screen niet werkt. Ik kan nog wel gewoon spelen, maar na een minuut stopt het spel ineens. Het gebeurt ook nog weleens als ik hem op pauze zet en naar het bureaublad ga en daarna weer terug naar Gta IV dat het beeld zich hersteld heeft. Als het beeld zich niet hersteld en ik blijf spelen dan krijg ik foutcode RESC10. Dus ik in dit topic gezocht naar de foutcode. Staat dat mijn systeem opnieuw opgestart moet worden. Dus ik opnieuw opstarten en verder gamen, maar wederom na een aantal missies hetzelfde probleem. Uiteindelijk gekozen om de settings van de game een stuk lager te zetten dan dat ze zouden staan als ik ''Auto Configure'' gebruik in het graphics menu van Gta IV. Nogsteeds hetzelfde probleem. Daarna ben ik verder gaan zoeken en heb ik mijn driver van de videokaart verwijderd. Uiteindelijk helemaal opnieuw geïnstalleerd(uiteraard eerst driver verwijderd en vervolgens geïnstalleerd). Na dit gedaan te hebben had ik, je raad het al, nog steeds hetzelfde probleem. Daarna als laatste wanhoops daad GTA IV ook opnieuw geïnstalleerd, maar ook dit mocht niet baten.

Het gebeurt gelukkig allemaal niet zo heel erg vaak en er valt ook zeker gewoon mee te gamen, maar het moet gewoon naar behoren werken. Ik heb aardig wat ervaring met betrekking tot problemen met Gta Vice City en Gta San Andreas en tot nu toe kreeg ik het ook allemaal wel gefixt, maar nu zal ik echt niet meer weten wat ik nog kan proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Origineel spel?

[...]

Mijn drivers zijn up to date, mijn computer haalt ruimschoots de systeemeisen, het spel is orgineel en geüpdatet tot de laatste patch van november dit jaar, maar toch ondervind ik problemen.

[...]

Ik vind het heel vreemd, je kan eventueel eens proberen om de grafische instellingen wat lager te zetten en kijken of het probleem dan nog voorkomt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel vreemd, je kan eventueel eens proberen om de grafische instellingen wat lager te zetten en kijken of het probleem dan nog voorkomt?

Uiteindelijk gekozen om de settings van de game een stuk lager te zetten dan dat ze zouden staan als ik ''Auto Configure'' gebruik in het graphics menu van Gta IV. Nogsteeds hetzelfde probleem.

Bewerkt: door Pete-R
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...