Jump to content

ik de server join dan word ik gekickd

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hei als ik samp op start en er komt server joined en dan wordt ik gekickd er staat geen reden het is mijn broers samp probleem vroeger ging het wel en hij heeft al de nieuw ipdate van SAMP en heeft samp al herinstlleerd. :(

alvast bedankt dit is de foto imageem.jpg

Bewerkt: door justin$
Geplaatst:

Is het alleen op die server of ook op anderen? Het zou kunnen zijn dat die server een aparte manier van bannen behandelt, of een pingkicker hanteert en jouw ping dus te hoog is. Probeer dus ook een een andere server.

Geplaatst:

Welke soort server is het? Als het een Roleplay server is dan bestaat de kans dat je je naam moet veranderen in voorbeeld_voorbeeld. (Voorbeeld = je eigen keuze)

Geplaatst:

Welke soort server is het? Als het een Roleplay server is dan bestaat de kans dat je je naam moet veranderen in voorbeeld_voorbeeld. (Voorbeeld = je eigen keuze)

het is geen rp server het is crazybobs cops and robbers geen rp dus

je naam mag je zelf kiezen

Geplaatst:

Is het alleen op die server of ook op anderen? Het zou kunnen zijn dat die server een aparte manier van bannen behandelt, of een pingkicker hanteert en jouw ping dus te hoog is. Probeer dus ook een een andere server.

men broer heeft het ook bij andere servers
Geplaatst:

Crazybobs heeft een soort anti-mod script. Dus als je CLEO of zo hebt draaien zou ik dat uitzetten. Check ook of je niet gebanned bent.

Geplaatst:

Crazybobs heeft een soort anti-mod script. Dus als je CLEO of zo hebt draaien zou ik dat uitzetten. Check ook of je niet gebanned bent.

pfft ik heb de handeling weer juist gezet maar geen verandering

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...