Jump to content

ps3 leest mijn spellen niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

De lens van de PS3 is een goedkoop rotding, en gaat na een tijdje inderdaad problemen geven. Je hebt geluk als het beginnen de garantie gebeurt is, maar het is maar de vraag of ze het in eerste instantie willen vergoeden.

Geplaatst: (bewerkt)

Een maat van mij had dit ook, en ik dacht dat het kwam omdat je tijdens een spel de PS3 uitzet zonder hem met de controller uit te schakelen. Op die manier klapt de lens ineens uit, zonder waarschuwing en dat beschadigd hem. Maar die jongen had het systeem gereset, of systeemherstel heet dat trouwens. En hij had gewoon alles gereset en toen deed die het weer. Moet je ook eens proberen.

Als dat niet lukt hoop ik voor je dat je nog garantie hebt.

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Geplaatst:

Inderdaad te hopen dat je nog garantie hebt, dan krijg je kostenloos een nieuwe. Als je geen garantie meer hebt kun je eerst proberen, zoals al eerder is gezegt, een complete systeemreset te doen. (sla wel eerst even al je save games op die je nog nodig denkt te hebben, dit kan gewoon op USB stick). Als dit niet werkt is de enige oplossing om sony te bellen en dan zien wat hun ervan zeggen.

Succes en hou ons op de hoogte! :bier:

Geplaatst:

De lens van de PS3 is een goedkoop rotding, en gaat na een tijdje inderdaad problemen geven. Je hebt geluk als het beginnen de garantie gebeurt is, maar het is maar de vraag of ze het in eerste instantie willen vergoeden.

Vroeger vergoedde ze dit niet, maar sinds dit een keer op radar is geweest vergoed Sony het nu ook. Wat mij wel opvalt is dat dit veel bij de 60GB versies gebeurt en niet bij de andere.

Geplaatst:

In de eerste lijn, de 60GB variant, zit inderdaad een probleem met de blu-ray speler wat regelmatig terug gekomen is. Zelf heb ik er ook 1 en nog gelukkig geen last van (klopt af).

In de volgende modellen is dit probleem (nagenoeg) verholpen. Hier hoor je dan ook bijna niks over.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...