Mr.Bellic Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Precies zoals die titel het al zegt Heeft iemand anders dit ook meegemaakt en hoe is het op te lossen Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Is je PS3 wel eens gevallen? Geeft hij een foutmelding? Ik zou hem anders voor garantie terugsturen. Reageren
Dieko Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Bel de gratis hulplijn van de PS3 0495574817 Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 De lens van de PS3 is een goedkoop rotding, en gaat na een tijdje inderdaad problemen geven. Je hebt geluk als het beginnen de garantie gebeurt is, maar het is maar de vraag of ze het in eerste instantie willen vergoeden. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 (bewerkt) Een maat van mij had dit ook, en ik dacht dat het kwam omdat je tijdens een spel de PS3 uitzet zonder hem met de controller uit te schakelen. Op die manier klapt de lens ineens uit, zonder waarschuwing en dat beschadigd hem. Maar die jongen had het systeem gereset, of systeemherstel heet dat trouwens. En hij had gewoon alles gereset en toen deed die het weer. Moet je ook eens proberen. Als dat niet lukt hoop ik voor je dat je nog garantie hebt. Bewerkt: 22 december 2009 door Nick_Kerkwijk Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
Black Force Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Inderdaad te hopen dat je nog garantie hebt, dan krijg je kostenloos een nieuwe. Als je geen garantie meer hebt kun je eerst proberen, zoals al eerder is gezegt, een complete systeemreset te doen. (sla wel eerst even al je save games op die je nog nodig denkt te hebben, dit kan gewoon op USB stick). Als dit niet werkt is de enige oplossing om sony te bellen en dan zien wat hun ervan zeggen. Succes en hou ons op de hoogte! Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Okey bedankt allemaal voor de tips ik zal ze proberen Reageren
Rullez Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 De lens van de PS3 is een goedkoop rotding, en gaat na een tijdje inderdaad problemen geven. Je hebt geluk als het beginnen de garantie gebeurt is, maar het is maar de vraag of ze het in eerste instantie willen vergoeden. Vroeger vergoedde ze dit niet, maar sinds dit een keer op radar is geweest vergoed Sony het nu ook. Wat mij wel opvalt is dat dit veel bij de 60GB versies gebeurt en niet bij de andere. Reageren
Ikkes Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 In de eerste lijn, de 60GB variant, zit inderdaad een probleem met de blu-ray speler wat regelmatig terug gekomen is. Zelf heb ik er ook 1 en nog gelukkig geen last van (klopt af). In de volgende modellen is dit probleem (nagenoeg) verholpen. Hier hoor je dan ook bijna niks over. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.