benhelsloot Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 kan je ook die ganghouse op pimpen en wanneer kan je dat doen ik heb het spel gister gekocht echt helemaal te gek net sanandreas maar dan beter Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Je kan dat huis later in het spel oppimpen, maar ik weet niet meer precies wanneer. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Zover ik weet kan dat niet bij dat ganghouse, Wel bij de huizen die je kan kopen. Reageren
Sentasi Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Je ganghouse wordt automatisch gepimpt naarmate je vordert in het spel, je kan dit niet zelf doen, enkel een paar kleine details. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2009 ja is me al op gevallen er komen steeds meer spullen er bij Reageren
TalkingPear Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Ik heb hem en veel zijmissies al uitgepeeld en op een ggeven moment word je gang house een beetje romeins met witte meuren en paarsen(gang kleur) dingen in er staat later een bar en stripperpalen enz. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2009 jep hij is al veranderd ik de gang kan ik veranderen ik heb de bodygards mode genomen echt vet ook zoon vrouwen standbeeld en politie hoeren Reageren
TalkingPear Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Je kunt ook een gangcar uitkiezen.(drie) Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 het enige dat je in je ganghouse kon veranderen zijn je gang wagens, je homies van hoe ze er uit zien en dan nog iets dat ik al vergeten ben. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 het enige dat je in je ganghouse kon veranderen zijn je gang wagens, je homies van hoe ze er uit zien en dan nog iets dat ik al vergeten ben. Ja je kan verschillende gangtags Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.