-Diamond Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Hallo iedereen Ik zat op google en was een beetje aan het rond kijken voor wat leuke GFX sites en ik kwam deze site tegen . Ik zag heel wat tutorials en wat mooie signatures Vandaar dat ik mij heb aangemeld heb voor deze site , om een beetje in deze communitie te komen kwa signature dan ^^ Dus hier heb je een signature van mij ik heb hem gisteren gemaakt met behulp van een tutorial . het was niet helemaal mijn bedoeling maar het zag er wel mooi uit ^^ Dat is mijn signature die ik gemaakt heb met Photoshop Cs 3 Hier nog een signature die ik gemaakt heb met GIMP Als je me wilt contacten : MrHero(at) live DOT nl is mijn msn en voor de game people mijn xfire = Her0gun Reageren
Dakendak Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Heel mooi, je hebt er precies al verstand van. Hele mooie effecten gebruikt. Alleen bij de tweede, tussen de middelste en de rechtse Ezio is het wat lelijk. 9/10! Overigens moet je in je titel niet schrijven dat je nieuw bent, dat zien we al aan je aantal posts Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 allereerst, welkom op het forum. Je signatures zien er heel mooi uit. Behaleve bij de laatste vind ik die paarse gloed niet zo goed passen. Wat zijn de stock foto's? Reageren
-Diamond Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2009 allereerst, welkom op het forum. Je signatures zien er heel mooi uit. Behaleve bij de laatste vind ik die paarse gloed niet zo goed passen. Wat zijn de stock foto's? Dankjewel allemaal , ja ik dacht ook al Titel slaat nergens op Ja die van Assassins creed , is niet perfect . Ik heb hem zelf ook niet lang gebruikt maar ik vond het wel wat voor GIMP omdat het echt een heel makkelijk progammatje is . Uhm met de stocks bedoel je toch de renders neem ik aan ? Of de Abstract C4D van de Assassins creed signature ? Reageren
PrioX Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 (bewerkt) Heel erg netjes 9/10 Ik vind zelf de 2de foto het mooiste Ik weet dat het niet over dit topic gaat maar kan iemand mij een link geven hoe je Gimp het beste kan gebruiken, ik wil namelijk ook zelf signature maken Bewerkt: 22 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 allereerst, welkom op het forum. Je signatures zien er heel mooi uit. Behaleve bij de laatste vind ik die paarse gloed niet zo goed passen. Wat zijn de stock foto's? Dankjewel allemaal , ja ik dacht ook al Titel slaat nergens op Ja die van Assassins creed , is niet perfect . Ik heb hem zelf ook niet lang gebruikt maar ik vond het wel wat voor GIMP omdat het echt een heel makkelijk progammatje is . Uhm met de stocks bedoel je toch de renders neem ik aan ? Of de Abstract C4D van de Assassins creed signature ? Alle de afbeeldingen die je hebt gebruikt om die sigs te maken. Reageren
-Diamond Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2009 allereerst, welkom op het forum. Je signatures zien er heel mooi uit. Behaleve bij de laatste vind ik die paarse gloed niet zo goed passen. Wat zijn de stock foto's? Dankjewel allemaal , ja ik dacht ook al Titel slaat nergens op Ja die van Assassins creed , is niet perfect . Ik heb hem zelf ook niet lang gebruikt maar ik vond het wel wat voor GIMP omdat het echt een heel makkelijk progammatje is . Uhm met de stocks bedoel je toch de renders neem ik aan ? Of de Abstract C4D van de Assassins creed signature ? Alle de afbeeldingen die je hebt gebruikt om die sigs te maken. Voor degene die vroeg om hulp met GIMP voor signatures . http://www.youtube.com/user/GimpKnowHow#p/u/3/Bn9rCsJEROQ ik heb die video gevolgd om de assassins creed signature te maken , Voor degen die vroeg welke afbeeldingen ik heb gebruikt . http://www.planetrenders.net/renders/displayimage.php?pos=-22987 Deze voor de eerste signature . en voor de 2e signature , ga naar www.planetrenders.net en zoek assassins creed en je zult hem wel vinden . Reageren
Ghosty Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Welke tutorial heb je dan voor de eerste gebruikt? Vind die namelijk een van de mooisten. Was vroeger er ook wel goed mee, maar ben het nu echt verleerd. Je bedenkt iets moois, begint tevreden, en dan komt er poep uitgerold. Andere PS (of GIMP) mensen weten wat ik bedoel. 1e vind ik trouwens het mooist, die 2e: De render is niet goed geplaatst en hij is gewoon een beetje te druk dunk me. Reageren
Shockwaveplayer Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) Goed werk,die laatstede kleuren passen niet echt bij Assasins Creed in veel foto's van het spel zie je blauw mss dat eens proberen voor de rest zeer mooi!de bovenste past goed is het ook een gamepersonage? Hoelang doe je dit nu al? 8/10 9.5/10 Bewerkt: 26 december 2009 door Shockwaveplayer Reageren
Royboow Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 (bewerkt) Ik vind de eerste mooi. leuke effecten en een mooie render om te gebruiken. Het lettertype past er goed bij. Ik geef de sig een 8/10 De tweede is ook wel mooi maar daar zit op de een of andere manier teveel effect in. het paars loopt niet goed en de background is bijna niet te zijn. Ik geef de sig een 7/10 Bewerkt: 27 december 2009 door Snowleopard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.