rico133 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 hey guys. ik ben opzoek naar een nieuwe voeidng. aangezien ik een nieuwe videokaart heb (xfx 250gts van Nvidia) trekt mijn oude voeding hte niet meer. ik weet niet hoeveel watt ik nodig heb voor: q6600 van intel 2 hdd's 500 gb 4 gb werkgeheugen Nvidia Geforce 250 GTS cd drive kaartlezer budget 65 max ps: het lieft een modulaire voeding ik had deze gezien http://www.cool-prices.nl/nl/product/componenten/voedingen/Voedingen-450-t-m-500-Watt/coolermaster-silent-pro-series-power-supply-500w-480391 Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Mooie voeding, meteen doen zou ik zeggen! Reageren
rico133 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Mooie voeding, meteen doen zou ik zeggen! Is 500 watt goed denk je? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Mooie voeding, meteen doen zou ik zeggen! Is 500 watt goed denk je? Dat is genoeg voor jou systeem, ja. Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Ik zou deze OCZ pakken, scheelt weer een tientje en de voeding is minstens net zo goed als de cooler master. Beiden zijn overigen goede A merken. Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Ik zou deze OCZ pakken, scheelt weer een tientje en de voeding is minstens net zo goed als de cooler master. Beiden zijn overigen goede A merken. De Coolermaster is beter aangezien hij een stuk efficiënter is, een van de efficiëntste voedingen van dit moment zelfs. Reageren
rico133 Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Ik denk tot ik de Cooler Master Silent Pro 500W maar eens gaan bestellen. thx voor jullie tijd en moeite -R Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Ik zou deze OCZ pakken, scheelt weer een tientje en de voeding is minstens net zo goed als de cooler master. Beiden zijn overigen goede A merken. De Coolermaster is beter aangezien hij een stuk efficiënter is, een van de efficiëntste voedingen van dit moment zelfs. De Cooler Master heeft een efficientie van 85% en die OCZ 86% als die site's kloppen. Dus je bent volgens mij in de war met een andere voeding van Cooler Master. Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 De Cooler Master heeft een efficientie van 85% en die OCZ 86% als die site's kloppen. Dus je bent volgens mij in de war met een andere voeding van Cooler Master. Ik was inderdaad in de war, maar ik haalde dit sowieso uit een test van Hardware.info en het was niet de algemene efficiëntie maar bij een belasting van 50% (dacht ik). Maar dat maakt niet uit, het zijn allebei prima voedingen maar de Cooler Master is wellicht iets stiller. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.