dopie Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Hallo, ik ben na lang wachten ook eindelijk bezitter van San Andreas en meteen geinstalleerd op me pc. Nu is mijn probleem. Bij me pc reageert het toetsenbord trager. Als ik bijvoorbeeld in een auto zit en naar links rij door op "a" te drukken dan reageert de pc een halve seconde later. Dit is verschrikkelijk irritant en ik wil hier graag vanaf. Weet iemand hier iets op?? btw ik draai GTA:SA op windows xp proffesional edition servicepack2 de pc is amd athlon 2000+ videokaart NVIDIA Geforce 4 MX440 (nieuwe drivers installen werkt nie:() 256 ram geheugen genoeg schijfruimte ik denk geef maar genoeg info beter te veel dan te weinig op me andere pc heb ik dit probleem ook en dit heb ik ook met andere games dus kan niet aan de game of pc zelf liggen. aan het toetsenbord ook niet. want de ene is een logitec(wat staat voor kwaliteit denk ik en niet draadloos) en de ander is een of ander (degelijk) merkloosding maar is opzich erg goed. alvast bedankt peter Bewerkt: 14 juni 2005 door dopie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaaky Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 mmm das gek dacht dat je hem met een Geforce 4 MX niet kon draaien, misschien dat het ook deels daar aan ligt en aangezien je ook weinig geheugen hebt zal het probleem niet je toetsenbord zijn maar misschien je geheugen of je vid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dopie Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 op mijn andere pc heb ik wel een goede videokaart waar ik de naam zo niet van weet :unsure: het was een NVIDIA Geforce en dan in de 6000 series ergens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Probeer je grapics wat lager te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Dit ligt totaal niet aan je toetsenbord maar aan de specificaties van je PC. Je hebt zeer weinig werkgeheugen. Een extra bankje doet meestal al wonderen. Zet in GTA San Andreas de Visual FX quality op low. Zet je resolutie lager en zet de drawing distance ook lager. Schakel ook programma's zoals MSN uit. Alle kleine beetjes helpen namelijk om GTA San Andreas sneller te laten lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Toevallig heb ik precies de zelfde videokaart, bij mij gebeurdt deze vertraging ook, aleen heb ik er geen last van. Wat ook een probleem kan zijn is je geheugen, je hebt slechts 256mb, dat valt dus niet te vergelijken ik heb 3X zoveel. --- Misschien had je wat programma´s open staan zoals: Downloads, instalatieprogramma´s, of andere geheugenvretende programa´s Wat ook een optie is is om "everest" te downloaden en te kijken hoeveel mb geheugen je gebruikt als je SA aan het speleb bent, Windows gebruikt ongeveer 140mb geheugen als je dan ook nog ens SA hebt lopen heb je kans dat 100% gebruikt word..., en tja dan wordt de pc traag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dopie Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 hmm... ik heb op de pc van me vader m ook draaiende. en daar heb ik 512 werkgeheugen en een van de nieuwste videokaarten van NVIDIA, 256mb. dus daar kan het echt niet aan liggen. ik zat eerste de denken dat het misschien aan windowsxp ofzo ligt :blink: of aan de servicepacks.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.