anton.357 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 ik heb een probleem bij het opstarten van gta IV ik heb alles goed geinstalleerd (ik heb het ook al eens gespeeld maar op een andere computer met mijn eigen spel) dus ik heb het geinstalleerd op mijn eigen pc en ik druk op play, dan komt erop: seculauncher: failed to start application. {2000} het ligt niet aan mijn computereisen want ze zijn: - processor= intel® Core2 duo CPU T6400@2.00GHz 2,00GHz - Geheugen (Ram)= 3.00GB - Windows Vista ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 heb je het spel legaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pesimist Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Anders voer het als Admin uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Dit ligt gewoon aan je PC, die voldoet totaal niet aan de eisen. Je laptop is te slecht, een omdat het een laptop is zit er ook een veel te slechte grafische kaart in. Dus je kunt simpelweg geen GTA IV spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 die error heeft niks met de pc kwaliteit te maken maar met het feit dat SecuROM niet gevonden kan worden, kortom een mogelijke illegale versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Of dat SecuROM niet is meegekomen tijdens de installatie. Ik had dit ook voor maar dan met GTAIV.exe. Herinstalleren. Of per ongeluk verwijderd. Herinstalleren. Verder kan het ook aan Vista liggen, dat allesbehalve geschikt is voor gamen. En je specs liggen zwaar onder de vereisten, zoals Wesley al citeerde. Je zal het spel wel kunnen opstarten, maar met low-medium settings en lag. Succes! Dit ligt gewoon aan je PC, die voldoet totaal niet aan de eisen. Je laptop is te slecht, een omdat het een laptop is zit er ook een veel te slechte grafische kaart in. Dus je kunt simpelweg geen GTA IV spelen. Ik ben het ZAT dat mensen denken: 'een laptop is véél te slecht.' Ik heb laptops gezien met waarschijnlijk betere specs dan de jouwe. Het is NIET WAAR dat je, als je een laptop hebt, alles er automatisch slecht aan is. Bewerkt: 23 december 2009 door MidnightMayhem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 dat stukje van sprunk dat je citeerde is volledig correct. De kaarten zijn lsehcts chips en zijn ook op warmte gebouwd, kortom ze komen niet in de buurt qua prpestaties van de gelijknamige desktopvariant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Ik ben het ZAT dat mensen denken: 'een laptop is véél te slecht.' Ik heb laptops gezien met waarschijnlijk betere specs dan de jouwe. Het is NIET WAAR dat je, als je een laptop hebt, alles er automatisch slecht aan is. Ik ben het ZAT dat mensen zonder enig verstand van computers bijdehand en slim ga lopen doen. De Meeste laptops zijn immers veel te zwak voor GTA IV. Tuurlijk zijn er laptops die GTA IV goed kunnen draaien, maar dan hebben we het ook wel over apparaten van 1000/1500 euro of meer. En in dit voorbeeld is het overduidelijk dat we niet te maken hebben met een laptop in die prijs klasse. Jouwe? Is dat een nieuw Nederlands woord? Jouwe?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.