Jump to content

OG Loc en Uncle Robbing Sam

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie kan me helpen met de missie Og Loc? De motor waarmee je Freddy moet achtervolgen is niet te besturen en dat verkeer kan ook de pot op...En ik heb ook een vraagje over de missie Uncle Robbing Sam, ik doe het precies volgens die walktrough maar ik krijg die kisten niet mee om ze op een rijtje te zetten? Welke toetsen moet je daar voor gebruiken? En zoals jullie uit dit stukje kunnen op maken, ik heb al in de walktrough gekeken, en ook in de zoekfunctie. ;)

Geplaatst:

gewoon blijven besturen

je hoeft fredy niet echt van de moter aftekrijgen maar gewoon volgen en op het laatst gaat ie vanzelf van de moter en schiet je hem neer

bij die ander missie moet je de 8 en 2 gebruiken van het kleine toetsenbord

Geplaatst:

Numlock bedoel je (of hoe dat ook heet). Maar ik kom gewoon dat laatste steegje waar die stijl naar beneden gaat niet goed door, al doe ik het met (even schatten) 1km per uur. ;) En als ik er door kom dan slip ik tegen het verkeer aan enzo. :(

Geplaatst:
Numlock bedoel je (of hoe dat ook heet). Maar ik kom gewoon dat laatste steegje waar die stijl naar beneden gaat niet goed door, al doe ik het met (even schatten) 1km per uur. ;) En als ik er door kom dan slip ik tegen het verkeer aan enzo. :(

Dan heb je meer Bike Skill nodig.

Dan zal je zo snel niet vallen. ;)

Geplaatst:

Ik heb m'n bike skill helemaal vol en ik val niet. ;) Het probleem is het verkeer en de motor, moet die ene man achter op trouwens perse mee?

Geplaatst:

Ja die OG Loc moet mee. Tja het is eigenlijk een kwestie van goed rijden. Meer niet. Succes. ;)

Geplaatst:
Ik heb m'n bike skill helemaal vol en ik val niet. ;) Het probleem is het verkeer en de motor, moet die ene man achter op trouwens perse mee?

Je moet gewoon deze code doen: thgloj

Dan heb je minder verkeer, is erg handig!

Heb ik namelijk ook gebruikt en toen lukte die missie wel :D

Geplaatst:

Bedankt voor de cheat, normaal cheat ik niet maar dit is een uitzondering. ;) Oh ja, kan je na die OG Loc missie voor OG Loc werken?

Geplaatst:

Sorry dat ik het zeg maar er staat Cheat Activated en als ik aan die achtervolging begin rijd er gewoon weer harstikke veel vekeer...Heeft iemand trouwens een betere route dan Freddy? Dus dat je hem niet verliest maar dat je een andere routen neemt die makkelijker is. Degene die dat heeft, wil die ene kaart posten hoe hij/zij dan gaat? ;)

Geplaatst:

nee dat niet, maar ik heb wel een tip die bij de meeste achtervolgingen werkt.

Rustig aan doen bij de bochten en door de kleine steegjes, en wanneer je het vertrouwt kan je gas geven, hij gaat namelijk niet zo snel op de rechte stukken als jij.

en probeer geen driveby's van opzij te doen, je gaat gegarandeerd de mist in, rijd achter hem, probeer zijn achterwiel opzij te duwen en schiet gewoon naar voren!

Geplaatst:

je hoeft geen betere route te nemen freddy stopt als jij stopt of te verweg bent

en dat schieten hoeft ook niet want je achtervolgt hem alleen maar bij het basketbal veld vlak bij CJ's huis stopt hij en dan moet je hem en ze vrienden killen

en dan gaat OG werken bij een Burger Shot bij het strant in de buurt en daar moet jij hem heen brengen en dan krijg je een paar missie's van hem B)

Geplaatst: (bewerkt)

Tipjes:

-Heel veel bike skill is handig voor het steeds vallen.

-Hou gewoon 1 hand op de besturing en 1 hand op de numlock toetsen voor het naar voren en naar achteren bewegen van de motor...

-Niet midden op de rijbaan gaan rijden maar aan de zijkant of op de witte lijnen!

Maar dit zijn tips voor mensen die het nog niet hebben gehaald!:puh:

Greetz

Bewerkt: door MAD_STUNTER

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...