Halleuh Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Prototype Wat vinden jullie ervan? Reageren
-Diamond Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Ik vind hem echt wel lauw man ! 10/10 ` Reageren
Pesimist Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 cool zelfgemaakt? zelfgemaakt 10/10 Reageren
.Senne Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Wat gebeurt er toch met de graphics sectie? Elke verdomde rate bestaat uit twee woorden, gevolgd door "10/10". Daar heeft de topicstarter compleet niets aan, je kan ook zeggen wat je er juist zo goed aan vindt en wat meer uitleg geven. cool zelfgemaakt? zelfgemaakt 10/10 In de graphics showroom is het de bedoeling om zelfgemaakt werk te showen. Natuurlijk is dit zelf gemaakt. Nou goed, tot daar mijn kritiek voor vandaag, back to the rate. Ik vind de sig erg mooi gelukt, zoals haast alle andere sigs die je maakt. Render is goed ingeblend, en hij wordt ook goed naar voren gebracht door de wazige achtergrond. De effecten rond de render zijn ook knap gedaan. De tekst is ook niet mis, al had die naar mijn mening iets anders gekund, met een iets minder strak font of een andere plaatsing. Het zwart-wit effect misstaat de sig zeker niet, al had ik ook graag eens een exemplaar in kleur gezien om te kijken wat dat had gegeven. Border is een goede keuze voor een sig als dit. Al bij al weer een erg mooie sig van je, keep it up. 9/10. Reageren
Halleuh Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Dankje voor je rate & Tips Heb ik echt wat aan . Reageren
Emaitroy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 heeel erg goed gedaan ik heb zelf ook 'n prototype 'sig' gemaakt maar ik vind die van jou velen malen beter ik vind 't ook heel erg vet dat je 'm zwart-wit hebt gemaakt zoals je je naam heb gezet doe je 't altijd het is mooi maar bij deze vind ik 't minder 9.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.