Jump to content

RCON Password

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen

Ik heb al een tijdje een eigen server, maar ik heb nog een vraag: waarvoor dient het RCON password voor als je wilt joinen?

Gr. Steven

post-98194-126156447911.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

In het RCON kan je als beheerder van een server bepaalde commands uitvoeren en filterscripts uitvoeren terwijl de server draait en terwijl je erin zit. Een filterscript laden doe je bijvoorbeeld met de command '/loadfs "hier de naam van het fs". En zoals ik al zei kan je ook admin only commands hebben.

Wil je een gewone server joinen waar je geen admin bent hoef je niks bij het RCON in te vullen aangezien je geen beheerder bent.

Het RCON password kan je instellen in de file server.cfg, die je in je samp server map vind. :)

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Het RCON Password dat je daar invult is voor de Remote Console (RCON) in de SA-mp browser. Die kun je openen door middel van dit icoontje. Vervolgens zal het wachtwoord ingevuld zijn (je dient alleen dan wel het wachtwoord bij het loginscherm opgeslagen te hebben met de knop Save).

In-game moet je sowieso inloggen met /rcon login [wachtwoord].

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...