BigM Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Hallo beste. Ik was laatst op een site die mij een gratis virus scanner aanbood. Uiteraard sloeg ik deze aanbod af vanwegen drijgingen van virussen. Maar blijkbaar staat deze scanner nu toch op en het is de virus zelf. Het programma is niet te verwijderen en het blijft conflict aanslaan met diverse programma's. Ik had altijd een goeie virus scanner iobit 360. Maar die kan hem niet vinden en als ik een programma' zoals avg wil installeren activeert dit virus er een conflict mee waardoor de instalatie niet is af te maken. Ik heb wel de kern, of iedergeval een deel, van het probleem kunnen vinden. Bekijk de foto's, Daarop kan je een van de fout meldingen zien maar ook de map waar deze bestanden staan. Uiteraard ben ik niet van gister het lukt me wel deze te verwijderen. Maar niet om ze weg te houden. En AVG zal deze best kunnen vinden alleen ik kan dat er nu niet opzetten. Foto's : http://img85.imageshack.us/img85/4166/28333966.jpg http://img85.imageshack.us/img85/9615/31138184.jpg Kzal je zeer bedanken als jou oplossing werkt. Reageren
.Senne Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Malwarebytes Anti-Malware. Downloaden, installeren, complete scan en daarna alles verwijderen wat hij gevonden heeft. Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Malwarebytes Anti-Malware. Downloaden, installeren, complete scan en daarna alles verwijderen wat hij gevonden heeft. Wat is het verschil tussen de gratis en betalende versie? Reageren
Zakura Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Malwarebytes Anti-Malware. Downloaden, installeren, complete scan en daarna alles verwijderen wat hij gevonden heeft. Wat is het verschil tussen de gratis en betalende versie? Dat de gratis versie gratis is en de betaalde versie geld kost. En de betaalde heeft realtime bescherming, zeer handig. Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 en aangezien het virus installaties blokkeert ook wat handigs wat er wss omheen draait, download malwarebytes maar verander de installernaam naar iets anders, bijvoorbeeld 'poep' doe dit daarna ook met de exe die malwarebytes start, zo draai je daar al om heen. Verder is het te adviseren om ook in velige modus te scannen(net na eerste bios scherm paar keer op F8 rammen en dan veilige modus selecteren), hier start het virus waarschijnlijk niet op en dus kan je in alle rust scannen. Reageren
BigM Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 +1 voor senneken voor het geven van het goeie advies. Helaas had ik het zelf al opgelost met precies zijn advies via een ander forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.