Jump to content

Vreemd virus


BigM

Recommended Posts

Hallo beste.

Ik was laatst op een site die mij een gratis virus scanner aanbood. Uiteraard sloeg ik deze aanbod af vanwegen drijgingen van virussen. Maar blijkbaar staat deze scanner nu toch op en het is de virus zelf. Het programma is niet te verwijderen en het blijft conflict aanslaan met diverse programma's. Ik had altijd een goeie virus scanner iobit 360. Maar die kan hem niet vinden en als ik een programma' zoals avg wil installeren activeert dit virus er een conflict mee waardoor de instalatie niet is af te maken.

Ik heb wel de kern, of iedergeval een deel, van het probleem kunnen vinden. Bekijk de foto's, Daarop kan je een van de fout meldingen zien maar ook de map waar deze bestanden staan. Uiteraard ben ik niet van gister het lukt me wel deze te verwijderen. Maar niet om ze weg te houden. En AVG zal deze best kunnen vinden alleen ik kan dat er nu niet opzetten.

Foto's :

http://img85.imageshack.us/img85/4166/28333966.jpg

http://img85.imageshack.us/img85/9615/31138184.jpg

Kzal je zeer bedanken als jou oplossing werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

en aangezien het virus installaties blokkeert ook wat handigs wat er wss omheen draait, download malwarebytes maar verander de installernaam naar iets anders, bijvoorbeeld 'poep' doe dit daarna ook met de exe die malwarebytes start, zo draai je daar al om heen.

Verder is het te adviseren om ook in velige modus te scannen(net na eerste bios scherm paar keer op F8 rammen en dan veilige modus selecteren), hier start het virus waarschijnlijk niet op en dus kan je in alle rust scannen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...