mekane Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Hee, gisteren op deze site zag ik een gta liberty city stories save game staan 42% uit gespeeld maar ik kan hem niet meer vinden wie kan er 1 geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Bedoel je misschien deze 48% savegame? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Bedoel je misschien deze 48% savegame? ja maaar is die voor ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Bedoel je misschien deze 48% savegame? ja maaar is die voor ps2 Voor PS2 zijn geen savegames mogelijk . @ASPHALT: door je PS2 aan te passen zeker... Bewerkt: 23 december 2009 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Voor PS2 zijn geen savegames mogelijk . Check your sources, want dat is wel degelijk mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 @ hearv: Hier zie je hoe je Ps2 savegames moet overplaatsen van PC naar ps2. Dit is wel voor GTA SA maar ik denk dat het hetzelfde werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) @ hearv: Hier zie je hoe je Ps2 savegames moet overplaatsen van PC naar ps2. Dit is wel voor GTA SA maar ik denk dat het hetzelfde werkt. Wist wel dat het op een of andere manier kon maar dacht dat dergelijke niet besproken mochten worden op het forum, het is dus wel legaal, bedankt Rinaldootje, leer ik ook eens bij . (Excuses voor verkeerde informatie te geven :$ ) Edit: Daar heb je wel gelijk in... Bewerkt: 23 december 2009 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Kijk, als het illegaal was zou de savegame voor de ps2 allang vwerwijdert zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.