Jump to content

cheat voor als je dood bent dat je dan nog je wapens hebt


larsmannetje33

Recommended Posts

hoi hoi

weet iemand wat die cheat is voor als je dood bent dat je dan je wapens nog hebt?

ik kan hem niet vinden dus weet iemand wat die cheat is? :cry::cry::cry::cry::cry::cry::?:?:?:?

Ik denk niet dat die bestaat. En als het bestaat, dan is het denk ik geen cheat, maar een mod.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je wapens wilt behouden na dat je dood bent gegaan,kun je in het begin van het spel,de scene waar je in Tenpenny's auto rijd,moet je de jetpack cheat doen.Je zal doodgaan na de scene.Je behoudt je wapens dan en kunt alles betreden en kopen zoals Victim of die dure gentlemen winkel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je vraagt om een cheat die er voor zorgt dat je je wapens behoudt.

Maar als je gewoon als je bent doodgegaan of busted kan je toch ook een paar keer de cheat voor een wapenset doen?

Ja maar als hij bijvoorbeeld een Minigun of een dildo bij zich had en wou behouden, zal hij na zijn dood geen weaponcheat kunnen gebruiken, omdat de Minigun en dildo niet in een van de Wapenset's zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Aah zo. Ja in dat geval.

Maar zover ik weet kan je die kleine dildo niet krijgen totdat je Bone country hebt ge unlocked.

En die paarse ligt in ieder politiestation.

voor de minigun ook. Daar moet je eerst op een bepaald punt verder in de verhaallijn zijn voordat je die ook kan oppakken.

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand wat die cheat is voor als je dood bent dat je dan je wapens nog hebt?

Die cheat bestaat niet, maar ik kan je wel een paar tips geven:

  • Domweg niet dood gaan. Klinkt simpel, maar zorg dat de health balk regelmatig wordt aangevuld en ga de straat niet op zonder een kogelvrij vest.
  • Bewaar regelmatig je spel en ga je dan alsnog dood, dan laad je gewoon je savegame weer.
  • Knoop een relatie aan met Katie Zhan en zorg dat deze niet onder de 15% komt.

Op deze manier hoef je ook niet vals te spelen larsmannetje33. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...