Jump to content

Computer opstart probleem


Dieko

Recommended Posts

Beste lezers

Als ik mijn pc op wil starten komt er een schermpje met daarin ''veilig modus of normaal starten''

Ik heb ze allebei uitgeprobeerd en kom daarna in het startscherm van XP. Als ik de startscherm kom, gaat die automatisch weer restarten en dan kom ik weer bij het schermpje met veilig modus of normaal starten.

Wie kan mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees dat je Xp zal moeten herinstalleren, of eerst eens proberen te herstellen van schijf. Als je zelfs al niet meer in safe mode geraakt is er iets serieus mis. Wat heb je het laatst gedaan met je PC?

@ Hierboven: hij heeft beide keuzes, dus ook "normaal opstarten" geprobeerd, en dat werkte niet.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees dat je Xp zal moeten herinstalleren, of eerst eens proberen te herstellen van schijf. Als je zelfs al niet meer in safe mode geraakt is er iets serieus mis. Wat heb je het laatst gedaan met je PC?

@ Hierboven: hij heeft beide keuzes, dus ook "normaal opstarten" geprobeerd, en dat werkte niet.

Oww sorry ik heb er overheen gelezen :) -1 :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je met je pc gedaan voor het laatst?

Virusje binnen gehaald?

Iets gedownload?

Vlak voordat hij herstart, geeft ie dan een snelle blauwe scherm?

Ik had een nieuw programma geinstalleerd.

Hoe moet ik dan XP opnieuw installeren?

Gewoon op cd branden en daarna?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je met je pc gedaan voor het laatst?

Virusje binnen gehaald?

Iets gedownload?

Vlak voordat hij herstart, geeft ie dan een snelle blauwe scherm?

Ik had een nieuw programma geinstalleerd.

Hoe moet ik dan XP opnieuw installeren?

Gewoon op cd branden en daarna?

Cd in het laatje doen, als er gegevens zoals je processor enzo komt, druk je op F8, en dan krijg je een bootmenu, hierbij kan je selecteren waarvan je wilt opstarten, druk je cd speler waar je cdtje inzit, en dan zegt ie 'druk op een toets als u via de cd of dvd wilt opstarten' of iets in die trend, en dan word de installatie opgestart.

Als je nog gegevens wilt back-uppen kun je je hardeschijf in een andere pc stoppen en aansluiten, of je kunt proberen met een Fedora live cd erin te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had zelf het zelfde probleem, herinstalleren kon niet.

Ik moest mijn Laptop terugbrengen naar de MediaMarkt, en zij brachten hem weer terug naar Toshiba.

Nu 3/4 weken later heb ik m'n laptopje weer teug.

Bewerkt: door Dark_Zemy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had zelf het zelfde probleem, herinstalleren kon niet.

Ik moest mijn Laptop terugbrengen naar de MediaMarkt, en zij brachten hem weer terug naar Toshiba.

Nu 3/4 weken later heb ik m'n laptopje weer teug.

Waarom zou herinstalleren niet gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

een bijgeleverde OEM disc werkt ook wel, je kunt hier namelijk ook gewoon de recovery console gebruiken dat wss wel op het cdtje staat.

Als dit neit werkt kan je XP ook nog jeweetwellen.

Ik had gelukkig nog een gejeweetwel cd van XP. Maar hij restarte wel. Toen was ik boos en ben ik er tegenaan gaan schoppen. Nu ben ik in veilige modus

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, je bent al systeem aan het herstellen, virusscan voor de zekerheid ook nog even als het kan, voor zelfde geld laat dat programmatje vieze pakketjes achter voor als je weer normaal opstart.

Bewerkt: door Zakura
Link to comment
Delen op andere websites

Nice, je bent al systeem aan het herstellen, virusscan voor de zekerheid ook nog even als het kan, voor zelfde geld laat dat programmatje vieze pakketjes achter voor als je weer normaal opstart.

Helaas.

Systeem herstel helpt ook al niet.

ALs ik de cd van Windows in de cd speler doet, start hij niet op.

Wie kan via pb een linkje geven voor een goeie XP prog?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...