Silver-Blade Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Ik heb de bullet-time mod voor GTA IV gedownload en ik heb het .lua script in mijn Alice map gezet, maar als ik op TAB druk om hem te activeren (zoals in de readme staat) gebeurt er niets. Het spel gaat gewoon even snel als normaal, geen bullet-time dus. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? >>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Modding forum.<<< Reageren
Ghosty Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Moet je Readme beter lezen, of je moet hem hier in een spoiler dumpen zodat wij even een kijkje kunnen nemen. Op basis daarvan kunnen wij misschien zien wat jij nog had moeten doen, of juist niet had moeten doen. ^^ Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Er valt in de readme verder niets te zien, behalve dat je het .lua bestand in je Alice-map moet zetten en wat de besturing is (TAB en Num 3 voor in- en uitschakelen). Ik heb redelijk wat ervaring met mods, dus ik weet wel hoe ik een readme moet lezen Ik heb de mod al van verschillende sites gedownload om te kijken of er verschil in zat, maar ze werken geen van allen. Reageren
Recruut Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 waar heb je de mod gedoenload? geef effe link Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.