PrioX Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Hallo allemaal, Ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort maar, Ik heb gisteren Firefox 3.5 gedownload alleen nu is mijn internet verbinding er slecht geworden. En ik word er langzaam een beetje gek van, elke keer als ik GTA online speel word ik uit een game gegooid. Zou het aan Firefox kunnen liggen ?? Graag hulp Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Nee. Dat is echt onmogelijk. Ligt waarschijnlijk gewoon aan je internetverbinding. Reageren
PrioX Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Nee. Dat is echt onmogelijk. Ligt waarschijnlijk gewoon aan je internetverbinding. Okee, maar het begon echt naar dat ik Firefox had gedownload.. Bewerkt: 23 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Toeval. Want dan zou ik het ook moeten hebben. Bij mij is me net juist sneller geworden. Maar misschien heb je nog iets bij FF gedownload? of een verkeerde add-on. Dat had ik wel eens. Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Zolang je Firefox afsluit voordat je GTA online gaat spelen, kan het nooit aan Firefox liggen. Die maakt enkel gebruik van je internetverbinding als jij daarom vraagt (oftewel: als je Firefox gebruikt om websites te bezoeken of om te updaten). Sluit Firefox sowieso af voordat je gaat gamen (online/offline), want het kan toch aardig geheugen gebruiken. Reageren
PrioX Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Zolang je Firefox afsluit voordat je GTA online gaat spelen, kan het nooit aan Firefox liggen. Die maakt enkel gebruik van je internetverbinding als jij daarom vraagt (oftewel: als je Firefox gebruikt om websites te bezoeken of om te updaten). Sluit Firefox sowieso af voordat je gaat gamen (online/offline), want het kan toch aardig geheugen gebruiken. Okee dit moet het zijn, heel erg bedankt allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.